TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ

TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ

Modeno Patent Eskişehir merkezli olarak çalışan, Alanında uzman bir ekip ile yola çıkarak, Türkiye’deki firmalara en iyi TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ sertifikasyon ve belgelendirme desteği vermektedir.

Ulusal ve Uluslararası belgelendirme ve akredite kuruluşları ile partner olarak çalışmamız sayesinde ihtiyacınız olan TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ sertifikasyon ve belgelendirmeyi sürecini çok kısa sürede ve düşük maliyetli olarak sağlamaktayız.

İşiniz için uygun sertifika ya da belge TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ midir? TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ Hizmet ücretleri nedir? TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ Belgelendirme nasıl alınır? vb. öğrenemek istediğiniz tüm sorularınıza açık bir bilgilendirme yapıyoruz.
Aşağıda hazırladığımız TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ hakkında bulunan bilgileri inceleyebilir, dilerseniz de TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ için online teklif alabilirsiniz.

TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ Belge / Sertifika ihtiyaçlarınız için doğru bir ekip sizi bekliyor!
TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ
Taşımacılık ve Lojistik Sektörü Belgelendirmesi Nedir?
  • Taşımacılık ve Lojistik Sektörü, tüm üretim ve hizmet sektörleri gibi kalite belgeleri ile üretim ve hizmetlerin bağımsız kuruluşlar tarafından denetim yoluyla belirli standartlara uygun olduğunu çeşitli belgeler ve sertifikalar ile tasdik eden sektörlerdendir.

    Üretim ve hizmetlerinizin belirli standartlara uygun olduğunu, uluslararası alanda ve Türkiye’de yasal olarak belirlenen, tedarikçi kuruluşlar veya tüketici beklentilerine yönelik olarak kullanılmakta olan birçok belge bulunmaktadır.

    Bu belge ve sertifikalar üretim sürecinizden hizmet koşullarına kadar birçok aşamayı standartlara uygun hale getirmek için işletmenizin uygunluğunu kanıtlar nitelik taşımaktadır.

     

    Taşımacılık ve Lojistik Sektörü Belgelendirme ihtiyaçlarınız için dilerseniz online teklif alabilirsiniz.

Taşımacılık ve Lojistik Sektörü Belge Kapsamı
  • Her belge ve sertifika için farklı kapsamlar bulunmaktadır.

    Taşımacılık ve Lojistik Sektörü Belgelendirme süreçlerinde genel olarak içerdiği kapsamlar şunlarıdır;

    Temel Eğitim

    İç Tetkik

    Müşteri Memnuniyeti

    Risk Analizi

    Dokümantasyon

Taşımacılık ve Lojistik Sektörü Sertifika Alımı
  • Şirketinizi ve gereksinimlerinizi anlayabilmemiz için bizimle iletişime geçerek Teklif Formu doldurmanız gerekli, dilerseniz bunu online teklif formunu doldurarak da yapabilirsiniz.

    Verdiğiniz bilgileri; değerlendirme kapsamınızı doğru bir şekilde tanımlayarak size sertifikasyon için bir teklif sunmak için kullanacağız.

    Teklifimizi kabul ettiğinizde, MODENO temsilcimiz sizinle iletişime geçecek.

    Temsilcimiz, İlk Belgelendirme AŞAMASI için size ziyaret planlaması oluşturur. Dilerseniz online, dilerseniz yüz yüze sistem kurulumu tercihinizi yaparsınız.

    Taşımacılık ve Lojistik Sektörü için yapmış olduğunuz belge tercihinize göre temsilcimiz ile birlikte bir sertifikasyon kuruluşu seçmenize yardımcı olacağız ve süreç boyunca size rehberlik edeceğiz.

    Kurulacak Yönetim sisteminizin modeli önemlidir.

    Online kurulum tercih ederseniz, kurulum sürecinde sisteminiz denetçilerimiz tarafından sürekli denetleneceği için kısa sürede denetim döngüsüne dahil edilirsiniz.

    Fiziki kurulum tercih ederseniz, sertifikasyon süreci için sisteminizin en az üç aydır tam olarak çalıştığını ve bir yönetim incelemesine ve tam bir iç denetim döngüsüne tabi olduğunu kanıtlayabilmeniz gerektiğini lütfen unutmayın.

    Başarılı bir denetimin ardından, bir sertifikasyon kararı verilir ve eğer olumluysa, MODENO tarafından gerekli standarda ilişkin sertifika denetmenliği tamamlanır. Seçilen Akredite kuruluşu tarafından Sertifikanın hem basılı hem de elektronik kopyasına sahip olursunuz.

    Unutulmamalı ki; İster Online, ister Fiziki kurulumlar için MODENO, sizlere Taşımacılık ve Lojistik Sektörü belgeleri hakkında gerekli bilgi ve adımları kolayca uygulayabileceğiniz bir danışmanlık hizmetini %100 Müşteri Memnuniyeti ve Para İADE GARANTİSİ ile sunar.

Taşımacılık ve Lojistik Sektörü Gerekli Belgeler
  • Taşımacılık ve Lojistik Sektörü için gereken belgeler nelerdir?

    Başta ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi olmak üzere, ISO 18513 Turizm Hizmetleri Yönetim Sistemi, ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi, ISO 22483 Turizm ve İlgili Hizmetler, ISO 39001 Yol ve Trafik Güvenliği Yönetim Sistemi, E BELGESİ Motorlu Taşıt, Parça, Aksam  belgeleri gereklidir.

    Uluslararası standartlara uygunluk sağlamak, verimliliğini artırmakla birlikte yeni pazarlara girebilmek için belge sahibi olmanız kalitenizi tasdik edecek ve gerekli yükümlülükleri sağlayabilmeniz adına oldukça önemlidir.

    Taşımacılık ve Lojistik Sektörü belgeniz ile, işletmenizin ihtiyaç ve beklentilerini yönetmek ve işinizi veya işleyişinizi geliştirmek için önemli ve bir o kadar kolaydır. Belgeleriniz ister özel ister kamu veya gönüllük esasına göre çalışan tüm alanlarda müşteri beklentilerini aşmak isteyen tüm kuruluşlar tarafından kullanılabilir.

    Taşımacılık ve Lojistik Sektörü Belgeleri, özel sektör ve kamu sektörü kuruluşlarına da uygulanabilir uluslararası bir standart çerçevesine sahiptir.

Taşımacılık ve Lojistik Sektörü Belge Faydaları
  • Taşımacılık ve Lojistik Sektörü belgeleri faydaları nelerdir?

    Taşımacılık ve Lojistik Sektörü belgeleri ile ne elde edersiniz?

    Uluslararası Pazarlara Açılmak

    Görev ve Sorumluluk bilincini oluşturmak

    Maliyetleri düşürmek

    Yasal Yükümlülükleri yerine getirme

    Yönetimsel Hataları Gidermek

    Rakiplere karşı avantaj elde etmek

    Riskleri ve olası hataları gidermek

    Kurumsallaşma

Taşımacılık ve Lojistik Sektörü Belge Süreci
  • Taşımacılık ve Lojistik Sektörü belgeleri başvuru sonrası size uygun belgeye sahip olmak için gerekli süre, seçeceğiniz yönetim modeline göre değişmektedir.

    Online sistem kurulumu ve Fiziki sistem kurulumu gibi seçeceğiniz modellere göre Taşımacılık ve Lojistik Sektörü Belgelerine 3 iş günü ya da 3 ay gibi değişik süreler arasında da sahip olabilirsiniz.

    Belgelendirme süreçlerin tamamlanması 3 iş günü ile 5 iş günü içerisinde alınabilmektedir.

    Belgelendirme sürecinde süre, alınacak Taşımacılık ve Lojistik Sektörü belgelerine sahip olma metodunuza göre değiştiği için seçtiğiniz yöntem ve firmanızın şartlarına göre danışmanlarımızdan destek almanız daha doğru bir yöntem olacaktır.

    Taşımacılık ve Lojistik Sektörü sertifikası tüm başvuruların yapılması ve evrakların hazır olması durumunda ortalama 3 iş günü içerisinde alınabileceği gibi akredite kuruluş şartlarına göre 15 gün ile 20 gün arasında da verilebilmektedir.

    İster online, ister fiziki kurulum! Hangi yöntemi seçerseniz seçin, MODENO olarak; sizi sertifikasyon/akreditasyon sürecinden başarı ile geçireceğimizi, sertifika sürecinde firmamız tarafından %100 memnuniyet ile karşılanmaz ya da hata oluşması durumunda ödenen tüm ücretlerin %100’ünü iade edeceğimizi garanti ediyoruz.

Taşımacılık ve Lojistik Sektörü Sertifika Denetimi
  • Denetimler; İç denetimler, tedarikçi veya müşterinin gerçekleştirdiği denetimler ve bağımsız ya da akredite kuruluşlar tarafından gerçekleştirilen temeli belgelendirmeye dayalı uygunluk denetimleri olarak tanımlanabilir.

    Taşımacılık ve Lojistik Sektörü için uygulanan denetimler küçük ve büyük olarak adlandırılan minör ve majör uygunsuzluk bulunabilir.

    İç denetim gerçekleştirilirken majör-minör ayrımı önem teşkil etmez. MODENO başdenetçi ve denetçi danışmanlarımız yasal standartlar ve prosedürlere ait herhangi bir maddesinde majör/minör uygunsuzluk tespit etmesi durumunda duruma müdahil olur ve uygunsuzların takip denetim gerekliliğini yerine getirirler. Uygunsuzlukların kapatılması için planlı şekilde ziyaret sağlarlar.

    MODENO olarak; Taşımacılık ve Lojistik Sektörü belgelendirmesi sürecinde Denetimi sağlar, hata ve eksikleri belirler ve Dokümantasyonel eksikliğin tamamlanması sağlar. Tetkik planlaması oluşturarak Raporlar hazırlar ve denetimin sorunsuz geçilmesini sağlarız.

Taşımacılık ve Lojistik Sektörü Online Belge Nedir?
  • Faaliyet alanı ne olursa olsun, büyük veya küçük herhangi bir kuruluş tarafından Taşımacılık ve Lojistik Sektörü Belgelerine ihtiyaçlarınız için “ONLINE KURULUM” metodunu tercih edebilirsiniz.

    Online belgeler; Kolay, düşük maliyetli, çevrimiçi bir süreçte sağlamak için geliştirilmiş bir modüldür.  Dünyanın farklı yerlerindeki müşterilerimiz için geliştirilen Online modül sayesinde, bilgi sağlanır, çevrimiçi olarak sistem kurulumu ve belge teslim yapılır.

    Online kurulum ile seçilen hizmet, akredite kuruluşu tarafından belirlenen şartlar doğrultusunda Modeno BAŞDENETÇİLERİ tarafından sürekli kontrolü sağlanır. Sertifikanızın alınabilecek altyapı yaklaşımını, yüksek standartlar ve hizmet kalitesi çizgisinde denetleme ve sistem kurulumunu tamamlarlar.

    Modeno Denetçileri;
    müşterilerin artan beklentilerini ve yasal gereklilikleri karşılamak için yönetim sistemlerinin etkin bir şekilde sürdürülmesini ve sürekli olarak iyileştirilmesini sağlamak için müşterilerle birlikte çalışmaktadır.

    İç denetimi, Uluslararası Kalite Yönetimi Standartlarına göre değerlendirme sürecidir. Online Sertifikasyon sürecinde Teknolojileri Hizmet Yönetim Sistem Standardı ilişkin kapsamlı ve ayrıntılı bir kılavuza erişebilecek ve iç denetiminizi hızlı ve başarılı bir şekilde tamamlamanıza yardımcı olacağız.

    “Taşımacılık ve Lojistik Sektörü” için kurulum tamamen “YENİLİKÇİ YAKLAŞIM” ile ortaya çıkmıştır.

    Online belgeler, 3 basit adımda profesyonel ve uygun maliyetli danışmanlık hizmetleri ve çevrimiçi belge alma imkanı sağlar!

    Eskişehir Belgelendirme alanında ve Afyonkarahisar, Kütahya ve Bilecik illeri dahil Türkiye’nin ve Dünyanın her noktasında sertifika ve belge almak mümkün.

    Modeno, tüm iş sektörlerinde ve pazarlarda büyük veya küçük şirketler için başarılı çevrimiçi belge ve sertifika almanızı garanti eder.

Taşımacılık ve Lojistik Sektörü Sertifika Süresi
  • Sektörünüzle alakalı belgeler için başvurduğunuzda bir belgelendirme kuruluşundan geçmeniz gereklidir ve farklı belgelendirme kuruluşları farklı hizmet politikası güdüyor olabilir. Genel olarak sertifikaların çoğu 3 yıl geçerlidir, ancak bazılarının yıllık olarak yenilenmesi gerekir.

    Taşımacılık ve Lojistik Sektörü için ihtiyaç duyulan belgenizin geçerlilik süresi ne olursa olsun, kuruluşunuzun sürekli gözetim denetimlerine tabi olacağını unutmayın. Bu denetimler normalde yıllık olarak gerçekleştirilir ve kalite yönetim süreçlerinizin hala etkin olmasını sağlamaya hizmet eder.

    Taşımacılık ve Lojistik Sektörü belgelerinin yenilemesi, gözetim denetimlerinden başarılı şekilde geçilmesi ile olur. Yıllık yenilenen denetimler başarısızlık ile sonuçlanırsa eğer, 3 yıllık geçerlilik süresi olan Belge ve sertifikalar artık geçerli değildir. Tekrar denetimler başarılı olarak yapılmazsa ilgili belge iptal olur veya askıya alınır.

    Hiçbir belgelendirme kuruluşu ya da danışmanlık firması, firmanız için size belirli bir yıl aralığında belge düzenleyemez.

    Sertifika ve belgelerin geçerlilik süresi, belgelendirme denetimi sonucu başarıyla tamamlanmasından sonra sertifikanın basım tarihine göre başlamaktadır.

Taşımacılık ve Lojistik Sektörü Sertifika Eğitimi
  • Taşımacılık ve Lojistik Sektörü için belgelendirmeler ve Eğitimleri

    Taşımacılık ve Lojistik Sektörü belgelendirme eğitim seti, eğitmenlerimiz tarafından firma ya da şahsınıza özel olarak hazırlanan “online dersler” ile birlikte verilmektedir.

     

    Taşımacılık ve Lojistik Sektörü belgelendirme Eğitim Setinde her konu ile ilgili Tecrübeli Denetçi ve Başdenetçi Eğitmenlerimize sorular sorabilir, internet erişimi olan tüm platformlardan sertifika sahibi olabilirsiniz. Online olarak yürütülen Video eğitimlerini ve sınavları tamamlayarak sertifika sahibi olabilirsiniz.

    Eğitimde bulunan dersler ve içerikleri dilediğiniz zaman tekrar tekrar izleyebilir, eğitmenlerimize online olarak dilediğiniz kadar soruyu ücretsiz sorabilirsiniz.

    Denetçilerimiz ve Kalite Yöneticisi Eğitmenlerimiz yıllardır bu sektördeler ve 2002’den beri binlerce küçük işletmeye ve büyük kuruluşlara sertifika almaları için ihtiyaç duydukları eğitimi sağlıyorlar.

    Belgelendirme sürecini sıfırdan takip etmek için ihtiyacınız olan her şeyi oluşturmaya çalışmak yerine, bizimkini kullanın. Dokümantasyon bilgilerinizi tek bir girdi veya çıktıyı kaçırmadan kontrol etmenize yardımcı olacak prosedürler, şablonlar, kontrol listeleri, süreç haritaları, formlar ve boşluk analizi araçlarımız hazır bulunmaktadır.

    Tekerleği yeniden icat etmek gereksiz! Belgelendirme süreci için tüm saatlerinizi boşa harcamadan önce, görev için dış kaynak kullanımı için sayısız zaman ve para harcamadan önce eğitim şablonlarımızı deneyin.

    TEMEL EĞİTİMİ Toplam 12 Ünite, İÇ TETKİK EĞİTİMİ 2 Ünite, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ 5 Ünite, RİSK ANALİZİ 2 Ünite, DOKÜMANTASYON Eğitimi 2 ünite ve FİNAL SINAVI ile eğitim müfredatını tamamlamış olursunuz.

Taşımacılık ve Lojistik Sektörü Sertifika Gerekçeliği
  • Taşımacılık ve Lojistik Sektörü için zorunlu olan belgeler nedir?

    Taşımacılık ve Lojistik Sektörü ve Diğer sektörler için ürün ve hizmetlerin sunulacağı kitle, tedarikçi ve satış kanalları üreticiler ve hizmet sağlayıcılardan birçok farklı belge talep edebilmektedir.

    Taşımacılık ve Lojistik Sektörü için belgelendirmeler yasal olarak zorunlu olmamakla birlikte ticari faaliyetlerini sürdürmekte olan tüm sektörlerin üretim, hizmet, ürün kalitesi, kurumsal yapı ve uluslararası alanlarda ticari faaliyet gösterebilmek adına birçok uluslararası standarda uyum için mecburi hale gelmiş belge bulunmaktadır.

    Belgelendirmeler ve Sertifikalar firma ve kurumlar tarafından güvenlik, kalite ve güvenilirliği temsilen istenmekte olup denetimlerini bağımsız kuruluşlar tarafından yapılan belgelendirmeler uluslararası ticari alanda güven tesisi ve şartnameleri karşılamak için çok önemli olmuştur.

    Taşımacılık ve Lojistik Sektörü belgeleri gibi özel sektörde faaliyet gösteren tüm işletmeler kendi sektörü ile alakalı kalite belgelerine ihtiyaç duymaktadır.

    Kamu kurumları, ulusal zincir işletmeleri gibi alanlarda ürünlerini ve hizmetlerini sunmak için mevzuata uygunluk ve Kamu ihalelerine katılabilmek için aranan şartlarda sıkça gerekli olan sektörel belgeler bulunmaktadır.

    Taşımacılık ve Lojistik Sektörü ve diğer sektörler için müşteri memnuniyeti ve yönetim kalitesini artırmak, kurumsallaşma, müşteri şikayetlerini kontrol altında tutmak ile azaltmak ve müşteri memnuniyetini artırmak ve süreçlerin analizi ve hedeflerinin belirlenmesinin takip edilmesini kolaylaştıran bir yönetim sistemi modeli olduğundan ötürü, sürekli talep edilmektedir.

Taşımacılık ve Lojistik Sektörü Belge Maaliyeti / Fiyatı
  • Taşımacılık ve Lojistik Sektörü Belgelerinin maliyeti ve fiyatı nedir?

    Taşımacılık ve Lojistik Sektörü için gerekli sertifikaları almak istiyor fakat sertifika maliyetlerini karşılayamayacağınızı düşünüyor olabilirsiniz. Ancak sektörünüzle alakalı belgelendirmelerin yapılması kuruluşunuza finansal olarak birçok avantajını kazandıracak.

    MODENO Patent, Belgelendirme maliyetlerinizi size uygun en iyi bütçe planlaması ve sadece ihtiyaçlara ve fayda sağlamaya odaklı olarak belgelendirme danışmanlık sürecinizi en başından en sonuna kadar yürütmektedir.

    Taşımacılık ve Lojistik Sektörü İşletmelerinin sertifika almaları için uygun maliyetli bir yol sağlamayı amaçlıyoruz. Bunu nasıl yapıyoruz? Genel süreci düzene sokarak, uzun danışmalara veya saha ziyaretlerine gerek kalmadan çevrimiçi online olarak başvuruda bulunmanıza ve sertifikanızı almanıza olanak tanıyarak elde ediyoruz.

    Online Başvuru ne anlama gelir? Online başvuru ile işletme kaynaklarınızı en üst düzeye çıkarmak için gereken uygulamaları benimsedikçe devam edecek olan, sürecin en başından itibaren paradan tasarruf etmeye başlayacağınız anlamına gelir. Taşımacılık ve Lojistik Sektörü Belgeleri fiyatlandırmalarında 500 TL ile 1000 TL arasında başlayarak, firma yapısı, faaliyet alanları, kuruluş yılı, konumu, yeri, nace/ea kodu, çalışan işçi sayısı, yönetim, beyaz yaka, mavi yaka görevlileri vb. gibi yapılarına göre değişmektedir.

    Talep edilen belge; Başvuru şekli Online mı? Fiziki sistem kurulumu mu? gibi sorulara göre değişiklik göstermektedir.

Taşımacılık ve Lojistik Sektörü Serifikası için Neden Biz
  • Taşımacılık ve Lojistik Sektörü Belgeleri için neden Modeno?

    Taşımacılık ve Lojistik Sektörü Belgeleri için neden bizi seçmelisiniz?

    Taşımacılık ve Lojistik Sektörü Belgeleri için %100 müşteri başarı oranına sahibiz.

    Müşterilerimize verimli ve uygun maliyetli bir şekilde belge almalarına yardımcı olan profesyonel danışmanlık hizmetleri sunuyoruz.

    Sizi Sertifikasyon Sürecinden Geçireceğimizi, şirketimiz tarafından oluşabilecek tüm hatalar da dahil olmak üzere, müşteri memnuniyeti sağlayamadığımız anda ödenen Tüm Paraların %100’ünü iade edeceğimizi garanti ediyoruz.

    Rekabetçi ve şeffaf olmanın yanı sıra iş gereksinimlerinize uygun bir sertifika teklifi sunabilmek için sertifikasyon ihtiyaçlarınızı tam olarak belirlemeye özen gösteriyoruz.

    MODENO ile çalışmayı seçmek, ihtiyaçlarınızı ve müşterinizin gereksinimlerini karşılamak için güçlü bir uluslararası varlığa sahip grupların güvencesiyle küresel olarak akredite bir belgelendirme kuruluşları ile ortak olmak demektir.

    Modeno Patent olarak, tüm sektörler için en uygun ve en iyi koşullarda hizmet anlayışımız ile Eskişehir Patent ve Eskişehir Belgelendirme alanında olduğu gibi çevre iller olan Afyonkarahisar, Kütahya ve Bilecik’te hizmetlerimizi sürdürüyor.

    Türkiye’de bir ilk olan online danışmanlık sistemi ile belgelendirme ve diğer tüm süreçleri müşterilerimizin zamanını ve işlemlerin kolay erişebilir olmasını sağlamak adına geliştirdik ve uygulamaya devam ediyoruz.

Taşımacılık ve Lojistik Sektörü Sıkça Sorulan Sorular?
  • TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ Hakkında bir çok soru bulunabilmektedir.

    Taşımacılık ve Lojistik Sektörü standartları arasında ve Taşımacılık ve Lojistik Sektörü olarak bilinen en popüler belgelerinden biri olan TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ hakkında bilgi almak istiyorsanız, aradığınız cevapların tamamı sizin için hazırladığımız TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ belgesi ile ilgili en çok sorulan soruları TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ blogumuzda topladık.

    Taşımacılık ve Lojistik Sektörü 'in güncellenmiş halini, son revizyon olarak kullanmak önemlidir.
    Günümüz iş dünyası sürekli rekabet içerisinde bulunmaktadır. Bu yüzden işletme/şahıs/firma ve kuruluşlar rekabetin içerisinde hizmet ettikleri sektörlerde yüksek performans odaklı ve ticaretlerinde avantajlar sağlamak zorundadır. Bu yüzden Yeni ve güncel standartlarla oluşturulurmuş Taşımacılık ve Lojistik Sektörü tüm ihtiyaçlara karışık vermektedir.

    Kuruluşunuzun mevcut kalite yönetim sistemini gözden geçirme ve sistemin kuruluşunuzun öncelikleri iyi tanımlanmalı ve buna göre uyumlu bir sistem kurulmalıdır.

    Kuruluşunuzun büyümesi, müşteri memnuniyetinin sağlanması işletmenin karlılığın artması gibi bir çok konuda sizin için başlıklar hazırladık.

    İster Üretim veya hizmet sektöründe bulunun, işletme kapasitesi her ölçekten kuruluşun yapısına uygun bir sistemi korumak ve sürdürülebilir büyüme sağlamak için Taşımacılık ve Lojistik Sektörü hakkında tüm sorularınızı “sıkça sorulan sorular” olarak topladık.

    Taşımacılık ve Lojistik Sektörü ne demek?
    Taşımacılık ve Lojistik Sektörü standartları ne anlama geliyor?
    Taşımacılık ve Lojistik Sektörü ile TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ aynı anlamda mıdır?
    Taşımacılık ve Lojistik Sektörü belgesi ürüne mi verilir?
    TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ belgesi alabilmek için kaç çalışana sahip olmak gerekir?
    Taşımacılık ve Lojistik Sektörü Belgesi danışmanlık firmaları tarafından verilebilir mi?
    TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ Belgesi almanın çalışanlar üzerindeki etkisi nasıldır?
    Taşımacılık ve Lojistik Sektörü belge alımında ana şartlar nelerdir? vb.. En çok sorulan TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ sorularını cevaplıyoruz. TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ blogumuza buradan ulaşabilirsiniz.

    TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ Hakkında bir çok soru bulunabilmektedir.

    ISO standartları arasında ve ISO’nun en popüler belgelerinden biri olan TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ hakkında bilgi almak istiyorsanız, aradığınız cevapların tamamı sizin için hazırladığımız TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ belgesi ile ilgili en çok sorulan soruları TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ blogumuzda topladık.
    TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ blogumuza buradan ulaşabilirsiniz.

Taşımacılık ve Lojistik Sektörü İçerik Destek Talepleri?
  • Taşımacılık ve Lojistik Sektörü sertifikasyonu ve belgelendirme ile ilgili Eskişehir Belgelendirme ve Danışmanlık Hizmetleri konusunda hizmet veriyor olsak da Afyonkarahisar, Bilecik, Bursa, Burdur, Konya, Kütahya, Bolu, Ankara gibi komşu çevre merkez illerde de Taşımacılık ve Lojistik Sektörü sertifikasyonu ve belgelendirme hizmeti sağlıyoruz.

     

    Eskişehir Belgelendirme ve Danışmanlık Hizmetleri konusunda merkez ofisimizin hizmet alanı Türkiye’nin her yerine kesintisiz Taşımacılık ve Lojistik Sektörü hizmetini sunar.

    Verilen Taşımacılık ve Lojistik Sektörü sertifikasyonu ve belgelendirme hizmetinin başlangıç ve bitiş süreçlerinde, tüm süreç boyunca size bilgi, beceri birikimiz ile Taşımacılık ve Lojistik Sektörü konusunda rehberlik ederiz.

     

    Modeno Patent, Belgelendirme olarak Taşımacılık ve Lojistik Sektörü hizmeti ile ilgili hazırladığımız tüm bilgiler sizler için yeterince açıklayıcı değil ise veya size nasıl ulaşabilirim diyorsanız eğer, ile ilgili tüm sorularınız için dilerseniz; +90 850 307 71 03 telefon numarasından irtibata geçebilir ya da online iletişim formu ile bizlere ulaşabilirsiniz.

Taşımacılık ve Lojistik Sektörü için Destek Talepleri

TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ sertifikasyonu ve belgelendirme ile ilgili Eskişehir Belgelendirme ve Danışmanlık Hizmetleri konusunda hizmet veriyor olsak da Afyonkarahisar, Bilecik, Bursa, Burdur, Konya, Kütahya, Bolu, Ankara gibi komşu çevre merkez illerde de TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ sertifikasyonu ve belgelendirme hizmeti sağlıyoruz.

Eskişehir Belgelendirme ve Danışmanlık Hizmetleri konusunda merkez ofisimizin hizmet alanı Türkiye’nin her yerine kesintisiz TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ hizmetini sunar. Verilen TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ sertifikasyonu ve belgelendirme hizmetinin başlangıç ve bitiş süreçlerinde, tüm süreç boyunca size bilgi, beceri birikimiz ile TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ konusunda rehberlik ederiz.

Kuruluşumuz; Modeno Belgelendirme, hizmet verilen TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ işlemlerinde işletmeleri büyük ya da küçük olarak değerlendirmez. Tüm Kuruluşlara yaklaşımımız; eşit koşullarda, bilimsel etik değerlendirmeler eşliğinde, şeffaf hizmet prensibi ile faaliyet göstermektedir.

TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ hizmetinde Profesyonel ve alanında uzman ekip ve danışmanlarla iş birliği içerisinde çalışarak, Uluslararası danışmanlık ve belgelendirme kurumları ile partner olarak tüm gelişmeleri takip ediyor, yenilik ve değişkenleri yerinde ve hızlı şekilde çözüme ulaştırarak sonuçlandırıyoruz.

TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ hizmeti ile ilgili hazırladığımız tüm bilgiler sizler için yeterince açıklayıcı değil ise veya size nasıl ulaşabilirim diyorsanız eğer, TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ ile ilgili tüm sorularınız ve TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ ile ilgili ihtiyaçlarınız için dilerseniz;
Türkiye'nin her yerinden +90 850 307 71 03 telefon numarasından ya da online iletişim formu ile bizlere ulaşabilirsiniz.

Taşımacılık ve Lojistik Sektörü Online Nedir?

Faaliyet alanı ne olursa olsun, büyük veya küçük herhangi bir kuruluş tarafından Taşımacılık ve Lojistik Sektörü Belgelerine ihtiyaçlarınız için “ONLINE KURULUM” metodunu tercih edebilirsiniz.

Online belgeler; Kolay, düşük maliyetli, çevrimiçi bir süreçte sağlamak için geliştirilmiş bir modüldür.  Dünyanın farklı yerlerindeki müşterilerimiz için geliştirilen Online modül sayesinde, bilgi sağlanır, çevrimiçi olarak sistem kurulumu ve belge teslim yapılır.

Online kurulum ile seçilen hizmet, akredite kuruluşu tarafından belirlenen şartlar doğrultusunda Modeno BAŞDENETÇİLERİ tarafından sürekli kontrolü sağlanır. Sertifikanızın alınabilecek altyapı yaklaşımını, yüksek standartlar ve hizmet kalitesi çizgisinde denetleme ve sistem kurulumunu tamamlarlar.

Modeno Denetçileri;
müşterilerin artan beklentilerini ve yasal gereklilikleri karşılamak için yönetim sistemlerinin etkin bir şekilde sürdürülmesini ve sürekli olarak iyileştirilmesini sağlamak için müşterilerle birlikte çalışmaktadır.

İç denetimi, Uluslararası Kalite Yönetimi Standartlarına göre değerlendirme sürecidir. Online Sertifikasyon sürecinde Teknolojileri Hizmet Yönetim Sistem Standardı ilişkin kapsamlı ve ayrıntılı bir kılavuza erişebilecek ve iç denetiminizi hızlı ve başarılı bir şekilde tamamlamanıza yardımcı olacağız.

“Taşımacılık ve Lojistik Sektörü” için kurulum tamamen “YENİLİKÇİ YAKLAŞIM” ile ortaya çıkmıştır.

Online belgeler, 3 basit adımda profesyonel ve uygun maliyetli danışmanlık hizmetleri ve çevrimiçi belge alma imkanı sağlar!

Eskişehir Belgelendirme alanında ve Afyonkarahisar, Kütahya ve Bilecik illeri dahil Türkiye’nin ve Dünyanın her noktasında sertifika ve belge almak mümkün.

Modeno, tüm iş sektörlerinde ve pazarlarda büyük veya küçük şirketler için başarılı çevrimiçi belge ve sertifika almanızı garanti eder.

Taşımacılık ve Lojistik Sektörü Geçerlilik Süresi?

Sektörünüzle alakalı belgeler için başvurduğunuzda bir belgelendirme kuruluşundan geçmeniz gereklidir ve farklı belgelendirme kuruluşları farklı hizmet politikası güdüyor olabilir. Genel olarak sertifikaların çoğu 3 yıl geçerlidir, ancak bazılarının yıllık olarak yenilenmesi gerekir.

Taşımacılık ve Lojistik Sektörü için ihtiyaç duyulan belgenizin geçerlilik süresi ne olursa olsun, kuruluşunuzun sürekli gözetim denetimlerine tabi olacağını unutmayın. Bu denetimler normalde yıllık olarak gerçekleştirilir ve kalite yönetim süreçlerinizin hala etkin olmasını sağlamaya hizmet eder.

Taşımacılık ve Lojistik Sektörü belgelerinin yenilemesi, gözetim denetimlerinden başarılı şekilde geçilmesi ile olur. Yıllık yenilenen denetimler başarısızlık ile sonuçlanırsa eğer, 3 yıllık geçerlilik süresi olan Belge ve sertifikalar artık geçerli değildir. Tekrar denetimler başarılı olarak yapılmazsa ilgili belge iptal olur veya askıya alınır.

Hiçbir belgelendirme kuruluşu ya da danışmanlık firması, firmanız için size belirli bir yıl aralığında belge düzenleyemez.

Sertifika ve belgelerin geçerlilik süresi, belgelendirme denetimi sonucu başarıyla tamamlanmasından sonra sertifikanın basım tarihine göre başlamaktadır.

Taşımacılık ve Lojistik Sektörü Eğitimi Nedir?

Taşımacılık ve Lojistik Sektörü için belgelendirmeler ve Eğitimleri

Taşımacılık ve Lojistik Sektörü belgelendirme eğitim seti, eğitmenlerimiz tarafından firma ya da şahsınıza özel olarak hazırlanan “online dersler” ile birlikte verilmektedir.

 

Taşımacılık ve Lojistik Sektörü belgelendirme Eğitim Setinde her konu ile ilgili Tecrübeli Denetçi ve Başdenetçi Eğitmenlerimize sorular sorabilir, internet erişimi olan tüm platformlardan sertifika sahibi olabilirsiniz. Online olarak yürütülen Video eğitimlerini ve sınavları tamamlayarak sertifika sahibi olabilirsiniz.

Eğitimde bulunan dersler ve içerikleri dilediğiniz zaman tekrar tekrar izleyebilir, eğitmenlerimize online olarak dilediğiniz kadar soruyu ücretsiz sorabilirsiniz.

Denetçilerimiz ve Kalite Yöneticisi Eğitmenlerimiz yıllardır bu sektördeler ve 2002’den beri binlerce küçük işletmeye ve büyük kuruluşlara sertifika almaları için ihtiyaç duydukları eğitimi sağlıyorlar.

Belgelendirme sürecini sıfırdan takip etmek için ihtiyacınız olan her şeyi oluşturmaya çalışmak yerine, bizimkini kullanın. Dokümantasyon bilgilerinizi tek bir girdi veya çıktıyı kaçırmadan kontrol etmenize yardımcı olacak prosedürler, şablonlar, kontrol listeleri, süreç haritaları, formlar ve boşluk analizi araçlarımız hazır bulunmaktadır.

Tekerleği yeniden icat etmek gereksiz! Belgelendirme süreci için tüm saatlerinizi boşa harcamadan önce, görev için dış kaynak kullanımı için sayısız zaman ve para harcamadan önce eğitim şablonlarımızı deneyin.

TEMEL EĞİTİMİ Toplam 12 Ünite, İÇ TETKİK EĞİTİMİ 2 Ünite, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ 5 Ünite, RİSK ANALİZİ 2 Ünite, DOKÜMANTASYON Eğitimi 2 ünite ve FİNAL SINAVI ile eğitim müfredatını tamamlamış olursunuz.

Taşımacılık ve Lojistik Sektörü Yasal Gerekçeliği Nedir?

Taşımacılık ve Lojistik Sektörü için zorunlu olan belgeler nedir?

Taşımacılık ve Lojistik Sektörü ve Diğer sektörler için ürün ve hizmetlerin sunulacağı kitle, tedarikçi ve satış kanalları üreticiler ve hizmet sağlayıcılardan birçok farklı belge talep edebilmektedir.

Taşımacılık ve Lojistik Sektörü için belgelendirmeler yasal olarak zorunlu olmamakla birlikte ticari faaliyetlerini sürdürmekte olan tüm sektörlerin üretim, hizmet, ürün kalitesi, kurumsal yapı ve uluslararası alanlarda ticari faaliyet gösterebilmek adına birçok uluslararası standarda uyum için mecburi hale gelmiş belge bulunmaktadır.

Belgelendirmeler ve Sertifikalar firma ve kurumlar tarafından güvenlik, kalite ve güvenilirliği temsilen istenmekte olup denetimlerini bağımsız kuruluşlar tarafından yapılan belgelendirmeler uluslararası ticari alanda güven tesisi ve şartnameleri karşılamak için çok önemli olmuştur.

Taşımacılık ve Lojistik Sektörü belgeleri gibi özel sektörde faaliyet gösteren tüm işletmeler kendi sektörü ile alakalı kalite belgelerine ihtiyaç duymaktadır.

Kamu kurumları, ulusal zincir işletmeleri gibi alanlarda ürünlerini ve hizmetlerini sunmak için mevzuata uygunluk ve Kamu ihalelerine katılabilmek için aranan şartlarda sıkça gerekli olan sektörel belgeler bulunmaktadır.

Taşımacılık ve Lojistik Sektörü ve diğer sektörler için müşteri memnuniyeti ve yönetim kalitesini artırmak, kurumsallaşma, müşteri şikayetlerini kontrol altında tutmak ile azaltmak ve müşteri memnuniyetini artırmak ve süreçlerin analizi ve hedeflerinin belirlenmesinin takip edilmesini kolaylaştıran bir yönetim sistemi modeli olduğundan ötürü, sürekli talep edilmektedir.

Taşımacılık ve Lojistik Sektörü için Fiyatı Maliyeti Nedir?

Taşımacılık ve Lojistik Sektörü Belgelerinin maliyeti ve fiyatı nedir?

Taşımacılık ve Lojistik Sektörü için gerekli sertifikaları almak istiyor fakat sertifika maliyetlerini karşılayamayacağınızı düşünüyor olabilirsiniz. Ancak sektörünüzle alakalı belgelendirmelerin yapılması kuruluşunuza finansal olarak birçok avantajını kazandıracak.

MODENO Patent, Belgelendirme maliyetlerinizi size uygun en iyi bütçe planlaması ve sadece ihtiyaçlara ve fayda sağlamaya odaklı olarak belgelendirme danışmanlık sürecinizi en başından en sonuna kadar yürütmektedir.

Taşımacılık ve Lojistik Sektörü İşletmelerinin sertifika almaları için uygun maliyetli bir yol sağlamayı amaçlıyoruz. Bunu nasıl yapıyoruz? Genel süreci düzene sokarak, uzun danışmalara veya saha ziyaretlerine gerek kalmadan çevrimiçi online olarak başvuruda bulunmanıza ve sertifikanızı almanıza olanak tanıyarak elde ediyoruz.

Online Başvuru ne anlama gelir? Online başvuru ile işletme kaynaklarınızı en üst düzeye çıkarmak için gereken uygulamaları benimsedikçe devam edecek olan, sürecin en başından itibaren paradan tasarruf etmeye başlayacağınız anlamına gelir. Taşımacılık ve Lojistik Sektörü Belgeleri fiyatlandırmalarında 500 TL ile 1000 TL arasında başlayarak, firma yapısı, faaliyet alanları, kuruluş yılı, konumu, yeri, nace/ea kodu, çalışan işçi sayısı, yönetim, beyaz yaka, mavi yaka görevlileri vb. gibi yapılarına göre değişmektedir.

Talep edilen belge; Başvuru şekli Online mı? Fiziki sistem kurulumu mu? gibi sorulara göre değişiklik göstermektedir.

Taşımacılık ve Lojistik Sektörü Belgeleri için Neden Bizi Seçmelisiniz?

Taşımacılık ve Lojistik Sektörü Belgeleri için neden Modeno?

Taşımacılık ve Lojistik Sektörü Belgeleri için neden bizi seçmelisiniz?

Taşımacılık ve Lojistik Sektörü Belgeleri için %100 müşteri başarı oranına sahibiz.

Müşterilerimize verimli ve uygun maliyetli bir şekilde belge almalarına yardımcı olan profesyonel danışmanlık hizmetleri sunuyoruz.

Sizi Sertifikasyon Sürecinden Geçireceğimizi, şirketimiz tarafından oluşabilecek tüm hatalar da dahil olmak üzere, müşteri memnuniyeti sağlayamadığımız anda ödenen Tüm Paraların %100’ünü iade edeceğimizi garanti ediyoruz.

Rekabetçi ve şeffaf olmanın yanı sıra iş gereksinimlerinize uygun bir sertifika teklifi sunabilmek için sertifikasyon ihtiyaçlarınızı tam olarak belirlemeye özen gösteriyoruz.

MODENO ile çalışmayı seçmek, ihtiyaçlarınızı ve müşterinizin gereksinimlerini karşılamak için güçlü bir uluslararası varlığa sahip grupların güvencesiyle küresel olarak akredite bir belgelendirme kuruluşları ile ortak olmak demektir.

Modeno Patent olarak, tüm sektörler için en uygun ve en iyi koşullarda hizmet anlayışımız ile Eskişehir Patent ve Eskişehir Belgelendirme alanında olduğu gibi çevre iller olan Afyonkarahisar, Kütahya ve Bilecik’te hizmetlerimizi sürdürüyor.

Türkiye’de bir ilk olan online danışmanlık sistemi ile belgelendirme ve diğer tüm süreçleri müşterilerimizin zamanını ve işlemlerin kolay erişebilir olmasını sağlamak adına geliştirdik ve uygulamaya devam ediyoruz.

Taşımacılık ve Lojistik Sektörü Sertifikaları Sıkça Sorulan Sorular?

TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ Hakkında bir çok soru bulunabilmektedir.

Taşımacılık ve Lojistik Sektörü standartları arasında ve Taşımacılık ve Lojistik Sektörü olarak bilinen en popüler belgelerinden biri olan TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ hakkında bilgi almak istiyorsanız, aradığınız cevapların tamamı sizin için hazırladığımız TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ belgesi ile ilgili en çok sorulan soruları TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ blogumuzda topladık.

Taşımacılık ve Lojistik Sektörü 'in güncellenmiş halini, son revizyon olarak kullanmak önemlidir.
Günümüz iş dünyası sürekli rekabet içerisinde bulunmaktadır. Bu yüzden işletme/şahıs/firma ve kuruluşlar rekabetin içerisinde hizmet ettikleri sektörlerde yüksek performans odaklı ve ticaretlerinde avantajlar sağlamak zorundadır. Bu yüzden Yeni ve güncel standartlarla oluşturulurmuş Taşımacılık ve Lojistik Sektörü tüm ihtiyaçlara karışık vermektedir.

Kuruluşunuzun mevcut kalite yönetim sistemi TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ ait sistemsel olarak gözden geçirilmeli ve sistemin kuruluşunuza ait öncelikleri iyi tanımlanmalı ve buna göre uyumlu bir sistem kurulmalıdır.

Kuruluşunuzun büyümesi, müşteri memnuniyetinin sağlanması işletmenin karlılığın artması gibi bir çok konuda sizin için başlıklar hazırladık.

İster Üretim veya hizmet sektöründe bulunun, işletme kapasitesi her ölçekten kuruluşun yapısına uygun bir sistemi korumak ve sürdürülebilir büyüme sağlamak için Taşımacılık ve Lojistik Sektörü hakkında tüm sorularınızı “sıkça sorulan sorular” olarak topladık.

Taşımacılık ve Lojistik Sektörü ne demek?
Taşımacılık ve Lojistik Sektörü standartları ne anlama geliyor?
Taşımacılık ve Lojistik Sektörü ile TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ aynı anlamda mıdır?
Taşımacılık ve Lojistik Sektörü belgesi ürüne mi verilir?
TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ belgesi alabilmek için kaç çalışana sahip olmak gerekir?
Taşımacılık ve Lojistik Sektörü Belgesi danışmanlık firmaları tarafından verilebilir mi?
TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ Belgesi almanın çalışanlar üzerindeki etkisi nasıldır?
Taşımacılık ve Lojistik Sektörü belge alımında ana şartlar nelerdir? vb.. En çok sorulan TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ sorularını cevaplıyoruz. TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ blogumuza buradan ulaşabilirsiniz.

TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ Hakkında bir çok soru bulunabilmektedir.

ISO standartları arasında ve ISO’nun en popüler belgelerinden biri olan TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ hakkında bilgi almak istiyorsanız, aradığınız cevapların tamamı sizin için hazırladığımız TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ belgesi ile ilgili en çok sorulan soruları TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ blogumuzda topladık.
TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ ile ilgili soruları cevapladığımız blogumuza buradan ulaşabilirsiniz.

TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ BELGELENDİRME AŞAMA 1 BAŞVURU SÜRECİ

TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ sertifika ve belgelendirme nasıl alınır?
TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ hizmeti başvuru adımları aşama 1 olarak, Sektörünüz ile ilgili iş gereksinimlerinizi belirlemek için bize ulaşırsınız, Uzman ekibimiz bir anket ile sizlere yardımcı olur, TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ başvurusu için verdiğiniz bilgiler incelenir ve onayınız için bir sözleşme teklifi hazırlanır.
Böylelikle ilk aşama olan; TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ hizmeti için başvuru süreci başlamış olur.

TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ BELGELENDİRME AŞAMA 2 ÖN DEĞERLENDİRME

TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ sertifika ve belgelendirme almak için ön değerlendirme aşaması başlar.
TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ aşama 2 ön değerlendirme aşamasında, Ekibimize sunulan bilgilerin doğruluğu doğrultusunda, Belgelendirilmek isteyen şahıs/işletme/şirket/firma, Modeno Belgelendirme kuruluşuna ait, uzmanlarımız tarafından doldurulmuş olunan müracaat formunu TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ dokümanları ile eşleştirir, eksik ek evrakları hazırlar ve Belgelendirme ön değerlendirme aşaması tamamlanır.

TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ BELGELENDİRME AŞAMA 3 KONTROL

TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ aşama 3 kontrol aşamasında, ekibimize sunulan bilgilerin doğruluğu doğrultusunda yönetim sistemleri ve süreçlerinin uygulandığını ve uygulama kapsamının ticari faaliyeti yansıttığını doğrulanır.
Eksik evrak planlaması ile denetim sürecinden önce tüm süreç eksiksiz yürütülür. Kontrol aşamasında unutulmamalıdır ki; İstenilen Standart(lar)ın TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ gerekliliklerini karşılamada herhangi bir boşluk ya da hataya yer verilmez.
Böylelikle Aşama 3'de başarılı bir sonuca ulaşmak demek; yeterli uygunluk ve uygunluk kanıtı demektedir.
100% TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ sertifikasyon belgelendirme süreci başarılı olarak denetimlerden geçecek şekilde planlama yapılır.

TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ BELGELENDİRME AŞAMA 4 DENETİM

TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ sertifika ve belgelendirme almak için denetim aşaması başlar.
TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ denetimleri, Mutabakat üzere yapılan denetim planı, denetim süresi ve uygunluk denetim tarihi belirlenir. Bu bilgiler doğturltusunda şahıs/işletme/şirket/firma onayı alınarak, karşılıklı teyid sonrası denetim gerçekleştirilir.
Denetim plan teyidi sonrası denetim tarihinden önce ekibimiz; uygun yada uygunsuz olarak gerekli planlamayı son defa kontrol eder TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ denetiminin sorunsuz geçmesi hiçin hazırlıkları bitirir.
Denetim Plan tarihte başdenetçiler tarafından denetim yapılır.
TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ için gerekli sistem alt yapısı denetim tarihine kadar modeno belgelendirmenin uzman ekipleri tarafından eksiksiz hazırlandığı için; Modeno Belglendirme tarafından kurulan sistemler %100 Uygun sonuçlandırılır.

AŞAMA 5 BELGELENDİRME

TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ sertifika ve belgelendirme son aşaması olarak "belge basım" kısmıdır.
Başarılı bir uygunluk denetimi sonrası hazırlanan denetim raporu başdenetçilerin verdiği uygunluk kararı ile TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ SERTİFİKA BELGE olarak sisteme kayıt edilir. Denetimlerden uygun sonuçlandırılan şirket, Uygunluk kararı ile TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ sertifikasyon belgelsi almaya hak kazanır.
Basılan sertifika firmanıza teslim edilerek bu TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ belgelendirme süreci sonlanmış olur.

  

DİĞER SEKTÖR HİZMETLERİMİZ

Hizmetlerimizi inceleyin!

TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ için Teklif Alın online teklif

TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ akreditasyon veya belgelendirme hizmeti ile ilgili teklif ve bilgi almak için bizlere ulaşın. Uzman ekibimizden firmanızın ihtiyaç duyduğu TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK SEKTÖRÜ hizmeti hakkında sizelere detaylı bilgi verecektir.

online teklif al