Modeno Patent Eskişehir merkezli olarak çalışan, Alanında uzman bir ekip ile yola çıkarak, Türkiye’deki firmalara en iyi ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi sertifikasyon ve belgelendirme desteği vermektedir.
Ulusal ve Uluslararası belgelendirme ve akredite kuruluşları ile partner olarak çalışmamız sayesinde ihtiyacınız olan ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi sertifikasyon ve belgelendirmeyi sürecini çok kısa sürede ve düşük maliyetli olarak sağlamaktayız.
İşiniz için uygun sertifika ya da belge ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi midir? ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Hizmet ücretleri nedir? ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgelendirme nasıl alınır? vb. öğrenemek istediğiniz tüm sorularınıza açık bir bilgilendirme yapıyoruz.
Aşağıda hazırladığımız ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi hakkında bulunan bilgileri inceleyebilir, dilerseniz de ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi için online teklif alabilirsiniz.
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi ihtiyaçlarınız için doğru bir ekip sizi bekliyor!
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi ihtiyaçlarınız için doğru bir ekip sizi bekliyor!
Modeno Patent, 14 yıldır ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi alanında edindiğimiz tecrübe ile belgelendirme ve danışmanlık sürecini 100% başarı ile sonuçlandırıyoruz.
2008 yılından bu yana ithalat, ihracat ve üretim sektörleri dahil birçok alanda hizmet veren firmaların veya şahısların ihtiyacı olan ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi sertifikasyon ve belgelendirme süreci konusunda hizmet verdik.
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi sertifikasyon ve belgelendirme sürecinde devlet ve yatırımcı kanalı ile yeni girişimcilerin teşvik destekleri ve yasal izinleri gibi, üretim, icat ve ithalat yapacak tüm firmaların resmi kuruluş başvuru işlemleri firmamız tarafından kişi ve kuruma özel olarak düzenlediğimiz çözüm önerileri alanında uzman ekibimiz ile yapılmaktadır.
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi, Firmaların müşterilerinin istek ve şikayetlerini belirlemelerine, yönetmelerine ve anlamalarına yardımcı olan bir ISO KALİTE YÖNETİM standarttır.
ISO 10002:2018 belgesi ile Şirketinizin mevcut müşterileri ile daha karlı ve uzun dönem ilişkiler kurulması ve bu ilişkilerin sürekli geliştirdiğinizi belgelemiş olursunuz.
ISO 10002, Müşteri şikayetlerini etkin bir şekilde yöneterek, beklentileri karşılayarak sadakat prensibi ve güvenilirliğiniz için gerekli bir sistemdir. ISO 10002:2018 belgesine sahip bir firma; müşteri şikayetlerini hızlı bir şekilde müşteri memnuniyetine dönüştürebilir.
ISO 10002, işletmenizin büyüklüğü veya kalitesi ne olursa olsun müşterileriniz ile iyi bir ilişki kurmanıza yardımcı olur. Müşteri şikayetleri, yönetim sistemleri için temel ve gerekli bir gerekliliktir; özellikle başarılı olmak isteyen işletmeler için vazgeçilmezdir.
ISO 10002, planlamadan tasarıma, işletmeden, bakım, araştırma ve geliştirme de dahil olmak üzere bir kuruluş içindeki hizmet ve ürettiği ürünlerle ilgili gelen şikayetlerin ele alınması prosedürü hakkında uygulanacak metot ve yöntemler hakkında sistemsel olarak rehberlik eder.
Tanımlanmış olunan tüm şikayetlerin ele alınma prosedürü, genel bir kalite yönetim sistemine ait prosedürlerinden biri olarak kullanılmaya uygundur.
ISO 10002:2018 Belgesi ihtiyaçlarınız için dilersenizonline teklif alabilirsiniz.
ISO 10002 Müşteri memnuniyetini arttırmayı amaçlar, Şirketin ürün ve hizmetleri ile ilgili geri bildirimlerini “daima müşteri odaklı bir ortam” yönetimi benimseyerek ilgili geri dönüşlerin sağlanması için ortam hazırlar. Şikayetleri büyük/küçük ayırt etmeden çözüm için çalışmasını sağlar. Böylelikle geri bildirimler konusunda iyileştirmeyi, süreklilik olarak benimser.
Çalışan personellerin eğitimleri de dahil olmak üzere, tüm kaynakların yeterli kullanımını ve dağıtımı üst yönetimin katılımı il organize eder.
Ürün ve hizmetler ile ilgili geri bildirilen tüm şikayetçilerin ihtiyaç ve beklentilerini tanımlayarak gündeme alınmasını sağlar.
Şikayet ve geri bildirimler ile ilgili açık, etkili kolay bir şikayet sürecinin işlemesini sağlar.
Verilen Tüm ürün ve hizmetlerin kalitesini iyileştirmek için şikayetlerin doğru bir şekilde analiz edilmesini süreç boyunca değerlendirilmesini sağlar.
Şikayetleri ve geri dönüşlerin tüm sürecini denetler, böylelikle ürün ya da hizmetler ile ilgili şikayetlerin ele alma süreci sonrası etkinliği ve verimliliğin kontrolü sağlanmış olur.
Şirketinizi ve gereksinimlerinizi anlayabilmemiz için bir bizimle iletişime geçerek Teklif Formu doldurmanız gerekli, dilerseniz bunu online teklif formunu doldurarak da yapabilirsiniz.
Verdiğiniz bilgileri; değerlendirme kapsamınızı doğru bir şekilde tanımlayarak size sertifikasyon için bir teklif sunmak için kullanacağız. Teklifimizi kabul ettiğinizde, MODENO temsilcimiz sizinle iletişime geçecek. Temsilcimiz, İlk Belgelendirme AŞAMASI için size ziyaret planlaması oluşturur. Dilerseniz online, dilerseniz yüz yüze sistem kurulumu tercihinizi yaparsınız.
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemikurulumu için yapmış olduğunuz tercihinize göre temsilcimiz ile birlikte bir sertifikasyon kuruluşu seçmenize yardımcı olacağız ve süreç boyunca size rehberlik edeceğiz.
Kurulacak Yönetim sisteminizin modeli önemlidir.
Online kurulum tercih ederseniz, kurulum sürecinde sisteminiz denetçilerimiz tarafından sürekli denetleneceği için kısa sürede denetim döngüsüne dahil edilirsiniz. Fiziki kurulum tercih ederseniz, sertifikasyon süreci için sisteminizin en az üç aydır tam olarak çalıştığını ve bir yönetim incelemesine ve tam bir iç denetim döngüsüne tabi olduğunu kanıtlayabilmeniz gerektiğini lütfen unutmayın.
Başarılı bir denetimin ardından, bir sertifikasyon kararı verilir ve eğer olumluysa, MODENO tarafından gerekli standarda ilişkin sertifika denetmenliği tamamlanır. Seçilen Akredite kuruluşu tarafından Sertifikanın hem basılı hem de elektronik kopyasına sahip olursunuz.
Unutulmamalı ki; İster Online, ister Fiziki kurulumlar için MODENO, sizlere ISO 10002:2018 belgeleri hakkında gerekli bilgi ve adımları kolayca uygulayabileceğiniz bir danışmanlık hizmetini %100 Müşteri Memnuniyeti ve Para İADE GARANTİSİ ile sunar.
Bir şirket için yeni bir müşteri edinmek ne kadar önemli olsa da mevcut müşteriyi elde tutmak dört kat daha pahalıya mal olur. Düzenli olarak müşteri kaybeden kuruluşlar, yalnızca itibarlarına değil, karlarına da zarar verir.
Günümüzün rekabet ortamında ürün ve hizmet memnuniyeti, kabul edilen performans düzeylerini yeniden tanımlamaktadır.
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemiile, müşterilerinizin ihtiyaç ve beklentilerini yönetmek ve markanızı veya imajınızı korumak için çok önemli ve kolaydır. ISO 10002, ister özel, ister kamu veya gönüllük esasına göre çalışan sektörde olun, müşteri beklentilerini aşmak isteyen tüm kuruluşlar tarafından kullanılabilir.
ISO 10002:2018 Belgesi, kaliteyi geliştirmek ve sürekli olarak müşteri gereksinimlerini karşılamak isteyen büyük veya küçük tüm kuruluşlar için mükemmeldir.
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi, organizasyonun büyüklüğüne ve faaliyet koluna bakılmaksızın tüm faaliyet dallarına uygulanmaktadır, şu anda küçük ve orta ölçekli şirketler, müşteri memnuniyeti iş süreçlerinin yönetimi ve arayışları için ISO 10002 sertifikasını giderek daha fazla benimsemektedir.
ISO 10002, özel sektördeki her büyüklükteki şirkete, aynı zamanda üniversitelere, hayır kurumlarına ve kamu sektörü kuruluşlarına da uygulanabilir uluslararası bir standart çerçevesine sahiptir.
ISO 10002:2018 belgesi ile ne elde edersiniz? ISO 10002 Standart olarak, müşteri şikayetlerinin başarılı bir şekilde ele alınması için temel gereksinimleri belirtir ve müşteri memnuniyetsizliğinin ele alınmasına yardımcı olmak için şikayet yönetimi kontrollerini içerir.
Müşteri memnuniyetini ve Potansiyel müşterileri elde tutmayı artırır.
Müşteri ihtiyaç ve beklentilerini yönetebilirsiniz.
Marka ve ya Şirket itibarını korur ve geliştirirsiniz.
Ürün ve Hizmetler ile ilgili, Müşteri taraflı dahili iletişimi ve ilişkileri geliştirir.
Sürekli iyileştirme olduğu için, karşılaştığınız fırsatları belirlemeye yardımcı olur.
Çalışan personelin geri bildirim konusunda müşteri odaklı bir yaklaşım benimsemesine yardımcı olur.
Müşterilere şeffaf bir geri bildirim sistemi sağlarsınız.
Operasyonel verimliliği artırır, gerçeklere dayalı karar vermenizi sağlarsınız.
Geri bildirime ait kök nedenler ve eğilimlerin belirlenmesine yardımcı olur.
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi ne kadar sürede alınır?
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi kurulumu sonrası ISO 10002:2018 Belgesine sahip olmak için gerekli süre, seçeceğiniz yönetim modeline göre değişmektedir.
Online sistem kurulumu ve Fiziki sistem kurulumu gibi seçeceğiniz modellere göre ISO 10002:2018 Belgesine 3 iş günü ya da 3 ay gibi değişik sürelere göre de sahip olabilirsiniz.
Belgelendirme süreçlerin tamamlanması 3 iş günü ile 5 iş günü içerisinde alınabilmektedir.
Belgelendirme sürecinde süre, alınacak ISO 10002 belgesine sahip olma metodunuza göre değiştiği için seçtiğiniz yöntem ve firmanızın şartlarına göre danışmanlarımızdan destek almanız daha doğru bir yöntem olacaktır.
ISO 10002:2018 sertifikası tüm başvuruların yapılması ve evrakların hazır olması durumunda ortalama 3 iş günü içerisinde alınabileceği gibi akredite kuruluş şartlarına göre 15 gün ile 20 gün arasında da verilebilmektedir.
İster online, ister fiziki kurulum! Hangi yöntemi seçerseniz seçin, MODENO olarak; sizi sertifikasyon/akreditasyon sürecinden başarı ile geçireceğimizi, sertifika sürecinde firmamız tarafından %100 memnuniyet ile karşılanmaz ya da hata oluşması durumunda ödenen tüm ücretlerin %100’ünü iade edeceğimizi garanti ediyoruz.
ISO 10002 belgesi için Denetimler; İç denetimler, tedarikçi veya müşterinin gerçekleştirdiği denetimler ve bağımsız ya da akredite kuruluşlar tarafından gerçekleştirilen temeli belgelendirmeye dayalı uygunluk denetimleri olarak tanımlanabilir.
MODENO başdenetçi ve denetçi danışmanlarımız ISO 10002:2018 standardına ait herhangi bir maddesinde uygunsuzluk tespit etmesi durumunda duruma müdahil olur ve uygunsuzların takip denetim gerekliliğini yerine getirirler. Uygunsuzlukların kapatılması için planlı şekilde ziyaret sağlarlar.
MODENO olarak; ISO 10002:2018 Kalite Yönetim Sistemi Dokümanlarının Gözden Geçirme Denetimi sağlar, Dokümantasyonel eksikliğin tamamlanması sağlar. Tetkik planlaması oluşturarak Raporlar hazırlar ve denetimin sorunsuz geçilmesini sağlarız.
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Online Kurulum Nedir?
Faaliyet alanı ne olursa olsun, büyük veya küçük herhangi bir kuruluş tarafından ISO 10002:2018 Belgesi ihtiyaçlarınız için “ONLINE KURULUM” metodunu tercih edebilirsiniz.
Online ISO 10002:2018 Yöntemi; Kolay, düşük maliyetli, çevrimiçi online bir süreçte sağlamak için geliştirilmiş bir modüldür. Dünyanın farklı yerlerindeki müşterilerimiz için geliştirilen Online modül sayesinde, bilgi sağlanır, çevrimiçi ISO sertifikalarını yönetilir ve belge teslim edilir.
Online kurulum ile seçilen hizmet, akredite kuruluşu tarafından belirlenen şartlar doğrultusunda Modeno BAŞDENETÇİLERİ tarafından sürekli kontrolü sağlanır. Sertifikanızın alınabilecek altyapı yaklaşımını, yüksek standartlar ve hizmet kalitesi çizgisinde denetleme ve sistem kurulumunu tamamlarlar.
Modeno Denetçileri; müşterilerin artan beklentilerini ve yasal gereklilikleri karşılamak için yönetim sistemlerinin etkin bir şekilde sürdürülmesini ve sürekli olarak iyileştirilmesini sağlamak için müşterilerle birlikte çalışmaktadır.
İç kalite denetimi, kuruluşunuzun yönetim sistemini Uluslararası Kalite Yönetimi Standartlarına göre değerlendirme sürecidir. Online Sertifikasyon sürecinde kalite yönetim sistemlerine ilişkin kapsamlı ve ayrıntılı bir kılavuza erişebilecek ve iç denetiminizi hızlı ve başarılı bir şekilde tamamlamanıza yardımcı olacağız.
“ISO 10002:2018 Online” kurulum tamamen “YENİLİKÇİ YAKLAŞIM” ile ortaya çıkmıştır.
Online ISO 10002:2015, 3 basit adımda profesyonel ve uygun maliyetli danışmanlık hizmetleri ve çevrimiçi online ISO 10002:2018 sertifikası sağlar!
Modeno, tüm iş sektörlerinde ve pazarlarda büyük veya küçük şirketler için başarılı çevrimiçi online ISO 10002:2018 sertifikasyonu almanızı garanti eder.
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Sertifikanın geçerlilik süresi nedir?
ISO belgesi için başvurduğunuzda bir belgelendirme kuruluşundan geçmeniz gereklidir ve farklı belgelendirme kuruluşları farklı hizmet politikası güdüyor olabilir. Genel olarak sertifikaların çoğu 3 yıl geçerlidir, ancak bazılarının yıllık olarak yenilenmesi gerekir.
ISO 10002 sertifikanızın geçerlilik süresi ne olursa olsun, kuruluşunuzun sürekli gözetim denetimlerine tabi olacağını unutmayın. Bu denetimler normalde yıllık olarak gerçekleştirilir ve kalite yönetim süreçlerinizin hala etkin olmasını sağlamaya hizmet eder.
ISO 10002:2018 yenilemesi, gözetim denetimlerinden başarılı şekilde geçilmesi ile olur.
Yıllık yenilenen denetimler başarısızlık ile sonuçlanırsa eğer, 3 yıllık geçerlilik süresi olan ISO 10002:2018 Belge sertifikası artık geçerli bir belge değildir. Tekrar denetimler başarılı olarak yapılmazsa ilgili belge iptal olur ve ya askıya alınır.
Hiçbir belgelendirme kuruluşu ya da danışmanlık firması, firmanız için size belirli bir yıl aralığı için ISO 10002:2018 belgesi düzenleyemez.
ISO 10002:2018 sertifika belgesi geçerlilik süresi, belgelendirme denetimi sonucu başarıyla tamamlanmasından sonra sertifikanın basım tarihine göre başlamaktadır.
ISO 10002:2018 eğitim seti eğitmenlerimiz tarafından firma ya da şahsınıza özel olarak hazırlanan “online dersler” ile birlikte verilmektedir.
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Ssistemi Eğitim Setinde her konu ile ilgili Tecrübeli Denetçi ve Başdenetçi Eğitmenlerimize sorular sorabilir, internet erişimi olan tüm platformlardan sertifika sahibi olabilirsiniz.Online olarak yürütülen Video eğitimlerini ve sınavları tamamlayarak sertifika sahibi olabilirsiniz.
Eğitimde bulunan dersler ve içerikleri dilediğiniz zaman tekrar tekrar izleyebilir, eğitmenlerimize online olarak dilediğiniz kadar soruyu ücretsiz sorabilirsiniz.
ISO Denetçilerimiz ve Kalite Yöneticisi Eğitmenlerimiz yıllardır bu sektördeler ve 2002‘den beri binlerce küçük işletmeye ve büyük kuruluşlara sertifika almaları için ihtiyaç duydukları eğitimi sağlıyorlar.
ISO 10002:2018 Belgelendirme sürecini sıfırdan takip etmek için ihtiyacınız olan her şeyi oluşturmaya çalışmak yerine, bizim dokümantasyon oluşturma metodumuzu kullanın.
Tekerleği yeniden icat etmek gereksiz! Belgelendirme süreci için tüm saatlerinizi boşa harcamadan önce, görev için dış kaynak kullanımı için sayısız zaman ve para harcamadan önce eğitim şablonlarımızı deneyin.
ISO 10002:2018TEMEL EĞİTİMİ Toplam 8 Ünite, ISO 10002:2018 İÇ TETKİK EĞİTİMİ 2 Ünite, ISO 10002:2018 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ 5 Ünite, ISO 10002:2018 RİSK ANALİZİ 2 Ünite ve ISO 10002:2018 FİNAL SINAVI ile eğitim müfredatını tamamlamış olursunuz.
ISO 10002, gönüllülük esasına göre, firma talebi ile verilen bir sertifikadır.
ISO 10002:2018 belgesinin firma tarafından edinilmesi, yasal manada zorunlu bir durum değildir. Fakat ISO 10002:2018 belgesi, zorunlu olmamasına rağmen, Uluslararası ticaret yapan ya da müşteri kitlesi yüksek üretici firmalar tarafından; sıklıkla tedarikçilerine, yan sanayi ve taşeron firmalarına zorunlu kıldığı bir belge olduğu için bu nedenle özel sektörde faaliyet gösteren büyük üreticiler; “ISO 10002:2018 Belgesi” istemektedirler. Ayrıca olarak özel sektör haricinde bazı durumlar da İhale mevzuatında, Kamu ihalelerine İhaleye katılabilme yeterliği gösteren belgelerden biri olarak ISO 10002 belgesi talep edilmektedir.
ISO 10002:2018 MMKYS sektör farkı olmaksızın tüm kuruluşların müşteri memnuniyeti yönetim kalitesini artırmak, kurumsallaşmasını kolaylaştırmak, müşteri şikayetlerini kontrol altında tutmak ile azaltmak ve müşteri memnuniyetini artırmak ve süreçlerin analizi ve hedeflerinin belirlenmesinin takip edilmesini kolaylaştıran bir yönetim sistemi modeliolduğundan ötürü, sürekli talep edilmektedir.
Birçok işletme sahibi, ISO 10002:2018 sertifikası almak istiyor fakat sertifika maliyetlerini karşılayamayacaklarını düşünüyor. Ne yazık ki bu durum, ISO 10002 akreditasyonuna ulaşmanın birçok finansal avantajını kaçırdıkları anlamına geliyor. MODENO, ISO 10002 sertifikasında tasarruf etmenize yardımcı olabilir.İşletmelerin sertifika almaları için uygun maliyetli bir yol sağlamayı amaçlıyoruz. Bunu nasıl yapıyoruz? Genel süreci düzene sokarak, uzun danışmalara veya saha ziyaretlerine gerek kalmadan çevrimiçi online olarak başvuruda bulunmanıza ve sertifikanızı almanıza olanak tanıyarak elde ediyoruz.
Online Başvuru ne anlama gelir? Online başvuru ile işletme kaynaklarınızı en üst düzeye çıkarmak için gereken uygulamaları benimsedikçe devam edecek olan, sürecin en başından itibaren paradan tasarruf etmeye başlayacağınız anlamına gelir. ISO 10002:2018 Belgesi fiyatlandırmalarında 500 tl ile 1000 TL başlayarak, firma yapısı, sektörü, faaliyet alanları, kuruluş yılı, konumu yeri, nace/ea kodu, çalışan işçi sayısı, yönetim, beyaz yaka, mavi yaka görevlileri vb. gibi yapılarına göre değişmektedir.
Talep edilen belge; Başvuru şekli Online mı? Fiziki sistem kurulumu mu? gibi sorulara göre değişiklik göstermektedir.
ISO 10002:2018 sertifikası için %100 müşteri başarı oranına sahibiz.
Müşterilerimize verimli, ve uygun maliyetli bir şekilde ISO 10002 sertifikası almalarına yardımcı olan profesyonel ISO danışmanlık hizmetleri sunuyoruz.
Düşük maliyetli çevrimiçi online ISO 10002:2015 MMKYS sertifikasını sunabilen tek kuruluşuz.
Sizi Sertifikasyon Sürecinden Geçireceğimizi , şirketimiz tarafından oluşabilecek tüm hatalar da dahil olmak üzere, müşteri memnuniyeti sağlayamadığımız anda ödenen Tüm Paraların %100’ünü iade edeceğimizi garanti ediyoruz .
Rekabetçi ve şeffaf olmanın yanı sıra iş gereksinimlerinize uygun bir sertifika teklifi sunabilmek için sertifikasyon ihtiyaçlarınızı tam olarak belirlemeye özen gösteriyoruz.
MODENO ile çalışmayı seçmek, ihtiyaçlarınızı ve müşterinizin gereksinimlerini karşılamak için güçlü bir uluslararası varlığa sahip grupların güvencesiyle küresel olarak akredite bir belgelendirme kuruluşları ile ortak olmak demektir.
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Hakkında bir çok soru bulunabilmektedir.
ISO 10002:2018 standartları arasında ve ISO 10002:2018 olarak bilinen en popüler belgelerinden biri olan ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi hakkında bilgi almak istiyorsanız, aradığınız cevapların tamamı sizin için hazırladığımız ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi belgesi ile ilgili en çok sorulan soruları ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi blogumuzda topladık.
ISO 10002:2018'in güncellenmiş halini, son revizyon olarak kullanmak önemlidir.
Günümüz iş dünyası sürekli rekabet içerisinde bulunmaktadır. Bu yüzden işletme/şahıs/firma ve kuruluşlar rekabetin içerisinde hizmet ettikleri sektörlerde yüksek performans odaklı ve ticaretlerinde avantajlar sağlamak zorundadır. Bu yüzden Yeni ve güncel standartlarla oluşturulurmuş ISO 10002:2018 tüm ihtiyaçlara karışık vermektedir.
Kuruluşunuzun mevcut kalite yönetim sistemini gözden geçirme ve sistemin kuruluşunuzun öncelikleri iyi tanımlanmalı ve buna göre uyumlu bir sistem kurulmalıdır.
Kuruluşunuzun büyümesi, müşteri memnuniyetinin sağlanması işletmenin karlılığın artması gibi bir çok konuda sizin için başlıklar hazırladık.
İster Üretim veya hizmet sektöründe bulunun, işletme kapasitesi her ölçekten kuruluşun yapısına uygun bir sistemi korumak ve sürdürülebilir büyüme sağlamak için ISO 10002:2018 hakkında tüm sorularınızı “sıkça sorulan sorular” olarak topladık.
ISO 10002:2018 ne demek?
ISO 10002:2018 standartları ne anlama geliyor?
ISO 10002:2018 ile ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi aynı anlamda mıdır?
ISO 10002:2018 belgesi ürüne mi verilir? ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi belgesi alabilmek için kaç çalışana sahip olmak gerekir?
ISO 10002:2018 Belgesi danışmanlık firmaları tarafından verilebilir mi? ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi almanın çalışanlar üzerindeki etkisi nasıldır?
ISO 10002:2018 belge alımında ana şartlar nelerdir? vb.. En çok sorulan ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi sorularını cevaplıyoruz.
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi blogumuza buradan ulaşabilirsiniz.
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Hakkında bir çok soru bulunabilmektedir.
ISO standartları arasında ve ISO’nun en popüler belgelerinden biri olan ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi hakkında bilgi almak istiyorsanız, aradığınız cevapların tamamı sizin için hazırladığımız ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi belgesi ile ilgili en çok sorulan soruları ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi blogumuzda topladık.
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi blogumuza buradan ulaşabilirsiniz.
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi sertifikasyonu ve belgelendirme ile ilgili Eskişehir Belgelendirme ve Danışmanlık Hizmetleri konusunda hizmet veriyor olsak da Afyonkarahisar, Bilecik, Bursa, Burdur, Konya, Kütahya, Bolu, Ankara gibi komşu çevre merkez illerde de ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi sertifikasyonu ve belgelendirme hizmeti sağlıyoruz.
Modeno Patent, Belgelendirme olarak ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi hizmeti ile ilgili hazırladığımız tüm bilgiler sizler için yeterince açıklayıcı değil ise veya size nasıl ulaşabilirim diyorsanız eğer, ile ilgili tüm sorularınız için dilerseniz; +90 850 307 71 03 telefon numarasından irtibata geçebilir ya da online iletişim formu ile bizlere ulaşabilirsiniz.
ISO 10002:2018 için Destek Talepleri
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi sertifikasyonu ve belgelendirme ile ilgili Eskişehir Belgelendirme ve Danışmanlık Hizmetleri konusunda hizmet veriyor olsak da Afyonkarahisar, Bilecik, Bursa, Burdur, Konya, Kütahya, Bolu, Ankara gibi komşu çevre merkez illerde de ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi sertifikasyonu ve belgelendirme hizmeti sağlıyoruz.
Eskişehir Belgelendirme ve Danışmanlık Hizmetleri konusunda merkez ofisimizin hizmet alanı Türkiye’nin her yerine kesintisiz ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi hizmetini sunar. Verilen ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi sertifikasyonu ve belgelendirme hizmetinin başlangıç ve bitiş süreçlerinde, tüm süreç boyunca size bilgi, beceri birikimiz ile ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi konusunda rehberlik ederiz.
Kuruluşumuz; Modeno Belgelendirme, hizmet verilen ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi işlemlerinde işletmeleri büyük ya da küçük olarak değerlendirmez. Tüm Kuruluşlara yaklaşımımız; eşit koşullarda, bilimsel etik değerlendirmeler eşliğinde, şeffaf hizmet prensibi ile faaliyet göstermektedir.
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi hizmetinde Profesyonel ve alanında uzman ekip ve danışmanlarla iş birliği içerisinde çalışarak, Uluslararası danışmanlık ve belgelendirme kurumları ile partner olarak tüm gelişmeleri takip ediyor, yenilik ve değişkenleri yerinde ve hızlı şekilde çözüme ulaştırarak sonuçlandırıyoruz.
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi hizmeti ile ilgili hazırladığımız tüm bilgiler sizler için yeterince açıklayıcı değil ise veya size nasıl ulaşabilirim diyorsanız eğer, ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi ile ilgili tüm sorularınız ve ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi ile ilgili ihtiyaçlarınız için dilerseniz;
Türkiye'nin her yerinden +90 850 307 71 03 telefon numarasından ya da online iletişim formu ile bizlere ulaşabilirsiniz.
ISO 10002:2018 Online Nedir?
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Online Kurulum Nedir?
Faaliyet alanı ne olursa olsun, büyük veya küçük herhangi bir kuruluş tarafından ISO 10002:2018 Belgesi ihtiyaçlarınız için “ONLINE KURULUM” metodunu tercih edebilirsiniz.
Online ISO 10002:2018 Yöntemi; Kolay, düşük maliyetli, çevrimiçi online bir süreçte sağlamak için geliştirilmiş bir modüldür. Dünyanın farklı yerlerindeki müşterilerimiz için geliştirilen Online modül sayesinde, bilgi sağlanır, çevrimiçi ISO sertifikalarını yönetilir ve belge teslim edilir.
Online kurulum ile seçilen hizmet, akredite kuruluşu tarafından belirlenen şartlar doğrultusunda Modeno BAŞDENETÇİLERİ tarafından sürekli kontrolü sağlanır. Sertifikanızın alınabilecek altyapı yaklaşımını, yüksek standartlar ve hizmet kalitesi çizgisinde denetleme ve sistem kurulumunu tamamlarlar.
Modeno Denetçileri; müşterilerin artan beklentilerini ve yasal gereklilikleri karşılamak için yönetim sistemlerinin etkin bir şekilde sürdürülmesini ve sürekli olarak iyileştirilmesini sağlamak için müşterilerle birlikte çalışmaktadır.
İç kalite denetimi, kuruluşunuzun yönetim sistemini Uluslararası Kalite Yönetimi Standartlarına göre değerlendirme sürecidir. Online Sertifikasyon sürecinde kalite yönetim sistemlerine ilişkin kapsamlı ve ayrıntılı bir kılavuza erişebilecek ve iç denetiminizi hızlı ve başarılı bir şekilde tamamlamanıza yardımcı olacağız.
“ISO 10002:2018 Online” kurulum tamamen “YENİLİKÇİ YAKLAŞIM” ile ortaya çıkmıştır.
Online ISO 10002:2015, 3 basit adımda profesyonel ve uygun maliyetli danışmanlık hizmetleri ve çevrimiçi online ISO 10002:2018 sertifikası sağlar!
Modeno, tüm iş sektörlerinde ve pazarlarda büyük veya küçük şirketler için başarılı çevrimiçi online ISO 10002:2018 sertifikasyonu almanızı garanti eder.
ISO 10002:2018 Geçerlilik Süresi?
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Sertifikanın geçerlilik süresi nedir?
ISO belgesi için başvurduğunuzda bir belgelendirme kuruluşundan geçmeniz gereklidir ve farklı belgelendirme kuruluşları farklı hizmet politikası güdüyor olabilir. Genel olarak sertifikaların çoğu 3 yıl geçerlidir, ancak bazılarının yıllık olarak yenilenmesi gerekir.
ISO 10002 sertifikanızın geçerlilik süresi ne olursa olsun, kuruluşunuzun sürekli gözetim denetimlerine tabi olacağını unutmayın. Bu denetimler normalde yıllık olarak gerçekleştirilir ve kalite yönetim süreçlerinizin hala etkin olmasını sağlamaya hizmet eder.
ISO 10002:2018 yenilemesi, gözetim denetimlerinden başarılı şekilde geçilmesi ile olur.
Yıllık yenilenen denetimler başarısızlık ile sonuçlanırsa eğer, 3 yıllık geçerlilik süresi olan ISO 10002:2018 Belge sertifikası artık geçerli bir belge değildir. Tekrar denetimler başarılı olarak yapılmazsa ilgili belge iptal olur ve ya askıya alınır.
Hiçbir belgelendirme kuruluşu ya da danışmanlık firması, firmanız için size belirli bir yıl aralığı için ISO 10002:2018 belgesi düzenleyemez.
ISO 10002:2018 sertifika belgesi geçerlilik süresi, belgelendirme denetimi sonucu başarıyla tamamlanmasından sonra sertifikanın basım tarihine göre başlamaktadır.
ISO 10002:2018 eğitim seti eğitmenlerimiz tarafından firma ya da şahsınıza özel olarak hazırlanan “online dersler” ile birlikte verilmektedir.
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Ssistemi Eğitim Setinde her konu ile ilgili Tecrübeli Denetçi ve Başdenetçi Eğitmenlerimize sorular sorabilir, internet erişimi olan tüm platformlardan sertifika sahibi olabilirsiniz.Online olarak yürütülen Video eğitimlerini ve sınavları tamamlayarak sertifika sahibi olabilirsiniz.
Eğitimde bulunan dersler ve içerikleri dilediğiniz zaman tekrar tekrar izleyebilir, eğitmenlerimize online olarak dilediğiniz kadar soruyu ücretsiz sorabilirsiniz.
ISO Denetçilerimiz ve Kalite Yöneticisi Eğitmenlerimiz yıllardır bu sektördeler ve 2002‘den beri binlerce küçük işletmeye ve büyük kuruluşlara sertifika almaları için ihtiyaç duydukları eğitimi sağlıyorlar.
ISO 10002:2018 Belgelendirme sürecini sıfırdan takip etmek için ihtiyacınız olan her şeyi oluşturmaya çalışmak yerine, bizim dokümantasyon oluşturma metodumuzu kullanın.
Tekerleği yeniden icat etmek gereksiz! Belgelendirme süreci için tüm saatlerinizi boşa harcamadan önce, görev için dış kaynak kullanımı için sayısız zaman ve para harcamadan önce eğitim şablonlarımızı deneyin.
ISO 10002:2018TEMEL EĞİTİMİ Toplam 8 Ünite, ISO 10002:2018 İÇ TETKİK EĞİTİMİ 2 Ünite, ISO 10002:2018 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ 5 Ünite, ISO 10002:2018 RİSK ANALİZİ 2 Ünite ve ISO 10002:2018 FİNAL SINAVI ile eğitim müfredatını tamamlamış olursunuz.
ISO 10002, gönüllülük esasına göre, firma talebi ile verilen bir sertifikadır.
ISO 10002:2018 belgesinin firma tarafından edinilmesi, yasal manada zorunlu bir durum değildir. Fakat ISO 10002:2018 belgesi, zorunlu olmamasına rağmen, Uluslararası ticaret yapan ya da müşteri kitlesi yüksek üretici firmalar tarafından; sıklıkla tedarikçilerine, yan sanayi ve taşeron firmalarına zorunlu kıldığı bir belge olduğu için bu nedenle özel sektörde faaliyet gösteren büyük üreticiler; “ISO 10002:2018 Belgesi” istemektedirler. Ayrıca olarak özel sektör haricinde bazı durumlar da İhale mevzuatında, Kamu ihalelerine İhaleye katılabilme yeterliği gösteren belgelerden biri olarak ISO 10002 belgesi talep edilmektedir.
ISO 10002:2018 MMKYS sektör farkı olmaksızın tüm kuruluşların müşteri memnuniyeti yönetim kalitesini artırmak, kurumsallaşmasını kolaylaştırmak, müşteri şikayetlerini kontrol altında tutmak ile azaltmak ve müşteri memnuniyetini artırmak ve süreçlerin analizi ve hedeflerinin belirlenmesinin takip edilmesini kolaylaştıran bir yönetim sistemi modeliolduğundan ötürü, sürekli talep edilmektedir.
Birçok işletme sahibi, ISO 10002:2018 sertifikası almak istiyor fakat sertifika maliyetlerini karşılayamayacaklarını düşünüyor. Ne yazık ki bu durum, ISO 10002 akreditasyonuna ulaşmanın birçok finansal avantajını kaçırdıkları anlamına geliyor. MODENO, ISO 10002 sertifikasında tasarruf etmenize yardımcı olabilir.İşletmelerin sertifika almaları için uygun maliyetli bir yol sağlamayı amaçlıyoruz. Bunu nasıl yapıyoruz? Genel süreci düzene sokarak, uzun danışmalara veya saha ziyaretlerine gerek kalmadan çevrimiçi online olarak başvuruda bulunmanıza ve sertifikanızı almanıza olanak tanıyarak elde ediyoruz.
Online Başvuru ne anlama gelir? Online başvuru ile işletme kaynaklarınızı en üst düzeye çıkarmak için gereken uygulamaları benimsedikçe devam edecek olan, sürecin en başından itibaren paradan tasarruf etmeye başlayacağınız anlamına gelir. ISO 10002:2018 Belgesi fiyatlandırmalarında 500 tl ile 1000 TL başlayarak, firma yapısı, sektörü, faaliyet alanları, kuruluş yılı, konumu yeri, nace/ea kodu, çalışan işçi sayısı, yönetim, beyaz yaka, mavi yaka görevlileri vb. gibi yapılarına göre değişmektedir.
Talep edilen belge; Başvuru şekli Online mı? Fiziki sistem kurulumu mu? gibi sorulara göre değişiklik göstermektedir.
ISO 10002:2018 sertifikası için %100 müşteri başarı oranına sahibiz.
Müşterilerimize verimli, ve uygun maliyetli bir şekilde ISO 10002 sertifikası almalarına yardımcı olan profesyonel ISO danışmanlık hizmetleri sunuyoruz.
Düşük maliyetli çevrimiçi online ISO 10002:2015 MMKYS sertifikasını sunabilen tek kuruluşuz.
Sizi Sertifikasyon Sürecinden Geçireceğimizi , şirketimiz tarafından oluşabilecek tüm hatalar da dahil olmak üzere, müşteri memnuniyeti sağlayamadığımız anda ödenen Tüm Paraların %100’ünü iade edeceğimizi garanti ediyoruz .
Rekabetçi ve şeffaf olmanın yanı sıra iş gereksinimlerinize uygun bir sertifika teklifi sunabilmek için sertifikasyon ihtiyaçlarınızı tam olarak belirlemeye özen gösteriyoruz.
MODENO ile çalışmayı seçmek, ihtiyaçlarınızı ve müşterinizin gereksinimlerini karşılamak için güçlü bir uluslararası varlığa sahip grupların güvencesiyle küresel olarak akredite bir belgelendirme kuruluşları ile ortak olmak demektir.
ISO 10002:2018 Sıkça Sorulan Sorular?
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Hakkında bir çok soru bulunabilmektedir.
ISO 10002:2018 standartları arasında ve ISO 10002:2018 olarak bilinen en popüler belgelerinden biri olan ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi hakkında bilgi almak istiyorsanız, aradığınız cevapların tamamı sizin için hazırladığımız ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi belgesi ile ilgili en çok sorulan soruları ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi blogumuzda topladık.
ISO 10002:2018'in güncellenmiş halini, son revizyon olarak kullanmak önemlidir.
Günümüz iş dünyası sürekli rekabet içerisinde bulunmaktadır. Bu yüzden işletme/şahıs/firma ve kuruluşlar rekabetin içerisinde hizmet ettikleri sektörlerde yüksek performans odaklı ve ticaretlerinde avantajlar sağlamak zorundadır. Bu yüzden Yeni ve güncel standartlarla oluşturulurmuş ISO 10002:2018 tüm ihtiyaçlara karışık vermektedir.
Kuruluşunuzun mevcut kalite yönetim sistemi ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi ait sistemsel olarak gözden geçirilmeli ve sistemin kuruluşunuza ait öncelikleri iyi tanımlanmalı ve buna göre uyumlu bir sistem kurulmalıdır.
Kuruluşunuzun büyümesi, müşteri memnuniyetinin sağlanması işletmenin karlılığın artması gibi bir çok konuda sizin için başlıklar hazırladık.
İster Üretim veya hizmet sektöründe bulunun, işletme kapasitesi her ölçekten kuruluşun yapısına uygun bir sistemi korumak ve sürdürülebilir büyüme sağlamak için ISO 10002:2018 hakkında tüm sorularınızı “sıkça sorulan sorular” olarak topladık.
ISO 10002:2018 ne demek?
ISO 10002:2018 standartları ne anlama geliyor?
ISO 10002:2018 ile ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi aynı anlamda mıdır?
ISO 10002:2018 belgesi ürüne mi verilir? ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi belgesi alabilmek için kaç çalışana sahip olmak gerekir?
ISO 10002:2018 Belgesi danışmanlık firmaları tarafından verilebilir mi? ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi almanın çalışanlar üzerindeki etkisi nasıldır?
ISO 10002:2018 belge alımında ana şartlar nelerdir? vb.. En çok sorulan ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi sorularını cevaplıyoruz.
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi blogumuza buradan ulaşabilirsiniz.
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Hakkında bir çok soru bulunabilmektedir.
ISO standartları arasında ve ISO’nun en popüler belgelerinden biri olan ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi hakkında bilgi almak istiyorsanız, aradığınız cevapların tamamı sizin için hazırladığımız ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi belgesi ile ilgili en çok sorulan soruları ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi blogumuzda topladık.
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi ile ilgili soruları cevapladığımız blogumuza buradan ulaşabilirsiniz.
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi BELGELENDİRME AŞAMA 1 BAŞVURU SÜRECİ
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi sertifika ve belgelendirme nasıl alınır? ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi hizmeti başvuru adımları aşama 1 olarak, Sektörünüz ile ilgili iş gereksinimlerinizi belirlemek için bize ulaşırsınız, Uzman ekibimiz bir anket ile sizlere yardımcı olur, ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi başvurusu için verdiğiniz bilgiler incelenir ve onayınız için bir sözleşme teklifi hazırlanır.
Böylelikle ilk aşama olan; ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi hizmeti için başvuru süreci başlamış olur.
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi BELGELENDİRME AŞAMA 2 ÖN DEĞERLENDİRME
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi sertifika ve belgelendirme almak için ön değerlendirme aşaması başlar. ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi aşama 2 ön değerlendirme aşamasında, Ekibimize sunulan bilgilerin doğruluğu doğrultusunda, Belgelendirilmek isteyen şahıs/işletme/şirket/firma, Modeno Belgelendirme kuruluşuna ait, uzmanlarımız tarafından doldurulmuş olunan müracaat formunu ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi dokümanları ile eşleştirir, eksik ek evrakları hazırlar ve Belgelendirme ön değerlendirme aşaması tamamlanır.
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi BELGELENDİRME AŞAMA 3 KONTROL
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi aşama 3 kontrol aşamasında, ekibimize sunulan bilgilerin doğruluğu doğrultusunda yönetim sistemleri ve süreçlerinin uygulandığını ve uygulama kapsamının ticari faaliyeti yansıttığını doğrulanır.
Eksik evrak planlaması ile denetim sürecinden önce tüm süreç eksiksiz yürütülür. Kontrol aşamasında unutulmamalıdır ki; İstenilen Standart(lar)ın ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi gerekliliklerini karşılamada herhangi bir boşluk ya da hataya yer verilmez.
Böylelikle Aşama 3'de başarılı bir sonuca ulaşmak demek; yeterli uygunluk ve uygunluk kanıtı demektedir.
100% ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi sertifikasyon belgelendirme süreci başarılı olarak denetimlerden geçecek şekilde planlama yapılır.
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi BELGELENDİRME AŞAMA 4 DENETİM
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi sertifika ve belgelendirme almak için denetim aşaması başlar. ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi denetimleri, Mutabakat üzere yapılan denetim planı, denetim süresi ve uygunluk denetim tarihi belirlenir. Bu bilgiler doğturltusunda şahıs/işletme/şirket/firma onayı alınarak, karşılıklı teyid sonrası denetim gerçekleştirilir.
Denetim plan teyidi sonrası denetim tarihinden önce ekibimiz; uygun yada uygunsuz olarak gerekli planlamayı son defa kontrol eder ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi denetiminin sorunsuz geçmesi hiçin hazırlıkları bitirir.
Denetim Plan tarihte başdenetçiler tarafından denetim yapılır.
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi için gerekli sistem alt yapısı denetim tarihine kadar modeno belgelendirmenin uzman ekipleri tarafından eksiksiz hazırlandığı için; Modeno Belglendirme tarafından kurulan sistemler %100 Uygun sonuçlandırılır.
AŞAMA 5 BELGELENDİRME
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi sertifika ve belgelendirme son aşaması olarak "belge basım" kısmıdır.
Başarılı bir uygunluk denetimi sonrası hazırlanan denetim raporu başdenetçilerin verdiği uygunluk kararı ile ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi SERTİFİKA BELGE olarak sisteme kayıt edilir. Denetimlerden uygun sonuçlandırılan şirket, Uygunluk kararı ile ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi sertifikasyon belgelsi almaya hak kazanır.
Basılan sertifika firmanıza teslim edilerek bu ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi belgelendirme süreci sonlanmış olur.
ISO 37101:2016, Topluluklarda sürdürülebilir kalkınma için bir yönetim sisteminin kurulmasına ilişkin gereklilikleri belirleyen ve bu konuda rehberlik sağlayan uluslararası bir standarttır.
ISO 37101 Standardı, toplulukların sosyal, ekonomik ve çevresel açılardan konumlarını iyileştirmelerine olanak tanıyan bir çerçeve oluşturmalarına yardımcı olmayı amaç...
ISO 20252:2019, Uluslararası Standardizasyon Örgütü’nün Pazar Kamuoyu ve Sosyal Araştırma Yönetim Sistem Standardı için uluslararası kabul görmüş standardıdır.
ISO 20252 Pazar Kamuoyu ve Sosyal Araştırma Yönetim Sistemi, iç görüler ve veri analitiği dahil olmak üzere pazar, görüş ve sosyal araştırma yürüten hizmet sağlayıcılar için terimleri...
ISO 10004 Müşteri Memnuniyeti İzleme ve Ölçme Yönetim Sistemi, Firma, kurum, kuruluş müşterilerinin istek ve şikayetlerini belirlemelerine, izleme, ölçme yönetmelerine ve anlamalarına yardımcı olan bir ISO KALİTE YÖNETİM standarttır.
ISO 10004:2018, Mevcut ya da potansiyel müşteri memnuniyetinin izlenmesi ile ölçülmesi sonucu çıkan verilerin nası...
ISO EN 15838:2009 NEDİR?
ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi Yönetim Sistemi standardı, müşterilere hizmet veren müşteri iletişim merkezlerinin kalite yönetimini içeren standarttır.
Akredite bir belgelendirme kuruluşu tarafından verilen EN 15838 belgesi, müşteri iletişim hizmetlerinin tedarikçisi tarafından bir kalite yönetim sisteminin uygulandığını, be...
ISO 15378 Tıbbi Ürünler İçin Birincil Ambalaj nedir?
ISO 15378, farmasötik ve tıbbi cihaz birincil ambalaj malzemeleri üreticileri için bir kalite yönetim sistemi gerekliliklerini belirtir.
Bu kuruluşların, bu tür tıbbi ürünler için birincil ambalaj malzemeleri için geçerli olan düzenleyici gereklilikler ve uluslararası standartlar da dahil olmak üzere müşter...
ISO 20000:2018, Uluslararası Standardizasyon Örgütü’nün Teknolojileri Hizmet Yönetim Sistem Standardı için uluslararası kabul görmüş standardıdır.
ISO 20000 Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetim Sistemi, Bilgi Teknolojileri – BT departmanlarının, ITSM süreçlerinin işletmenin ihtiyaçları ve uluslararası en iyi uygulamalarla uyumlu olmasını sağlar.
...
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi için Teklif Alın
online teklif
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi akreditasyon veya belgelendirme hizmeti ile ilgili teklif ve bilgi almak için bizlere ulaşın. Uzman ekibimizden firmanızın ihtiyaç duyduğu ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi hizmeti hakkında sizelere detaylı bilgi verecektir.
Aktif 1093 kişi konuyu okuyor.
Bugüne kadar toplam 147105 Kişi Okudu!
Sözümüz: Ücretsiz Para İadesi!
İşletme ve Markanızın Sertifikasyon/Akreditasyon denetim sürecinden başarıyla geçireceğimizi aksi durumlarda ise ödenen tüm paraların %100’ünü iade edeceğimizi garanti ediyoruz.
Marka Tescili ve ISO 9001 En Uygun Fiyat Kampanyası
En uygun fiyat kampanyamız ile Marka Tescili ve ISO 9001 belgesinde inanılmaz bir kampanya sizi bekliyor! Hem Marka Tescilinizi Hem ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi belgenizi tek bir fiyat ile saplıyoruz. Marka Başvurusu, Marka Tescili tüm masrafları dahil, ISO 9001 belgelendirmesi tüm masrafları dahil! Fiyat ve diğer kampanyalar hakkında bilgi almak için hemen iletişime geç! […]