SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat
Modeno Patent Eskişehir merkezli olarak çalışan, Alanında uzman bir ekip ile yola çıkarak, Türkiye’deki firmalara en iyi SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikasyon ve belgelendirme desteği vermektedir.
Ulusal ve Uluslararası belgelendirme ve akredite kuruluşları ile partner olarak çalışmamız sayesinde ihtiyacınız olan SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikasyon ve belgelendirmeyi sürecini çok kısa sürede ve düşük maliyetli olarak sağlamaktayız.
İşiniz için uygun sertifika ya da belge SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat midir? SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat Hizmet ücretleri nedir? SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat Belgelendirme nasıl alınır? vb. öğrenemek istediğiniz tüm sorularınıza açık bir bilgilendirme yapıyoruz.
Aşağıda hazırladığımız SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat hakkında bulunan bilgileri inceleyebilir, dilerseniz de SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat için online teklif alabilirsiniz.
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat ihtiyaçlarınız için doğru bir ekip sizi bekliyor!
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat ihtiyaçlarınız için doğru bir ekip sizi bekliyor!
Modeno Patent, 14 yıldır SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat alanında edindiğimiz tecrübe ile belgelendirme ve danışmanlık sürecini 100% başarı ile sonuçlandırıyoruz.
2008 yılından bu yana ithalat, ihracat ve üretim sektörleri dahil birçok alanda hizmet veren firmaların veya şahısların ihtiyacı olan SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikasyon ve belgelendirme süreci konusunda hizmet verdik.
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikasyon ve belgelendirme sürecinde devlet ve yatırımcı kanalı ile yeni girişimcilerin teşvik destekleri ve yasal izinleri gibi, üretim, icat ve ithalat yapacak tüm firmaların resmi kuruluş başvuru işlemleri firmamız tarafından kişi ve kuruma özel olarak düzenlediğimiz çözüm önerileri alanında uzman ekibimiz ile yapılmaktadır.
SSHYB,Herhangi bir firma tarafından imal edilen veya ithal edilen mallar ile ilgili olarak, bakanlıkça tespit ve ilan edilen kullanım ömrü süresi boyunca üretici veya ithalatçılar tarafından sağlaması zorunlu montaj desteği, bakım ve onarım hizmetleri için, yeterli teknik kadro, takım, teçhizat bulunduğunu gösteren ve firmanın unvanı ile merkez adresine göre düzenlenen belgedir.
Bazen satış sonrası hizmet olarak da adlandırılan satış sonrası destek, bir müşteri bir ürünü satın aldıktan sonra sağlanan herhangi bir hizmete denir. Satış sonrası destek, bir perakendeci, üretici veya üçüncü taraf müşteri hizmetleri veya eğitim sağlayıcısı tarafından sağlanabilir. Tipik olarak, satış sonrası hizmet örnekleri, garanti hizmeti, eğitim veya onarım ve yükseltmelerle ilgili desteği içerir. Satış sonrası destek günümüz şirketlerinin genel pazarlama stratejisinin bir parçası dahilindedir.
Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi, tedarikçini ithalatçı tarafından, sattığı ürünlerde bakanlıkça belirlenen standartlar dahilinde üretim sistemi uygulandığını, belgelendiğini, kullanıldığını, sürdürüldüğünü ve iyileştirildiğini garanti eder.
Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi ihtiyaçlarınız için dilersenizonline teklif alabilirsiniz.
Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi ürünler ve uygunluk sertifikası, kalite planı, tanımlama ve izlenebilirlik, konfigürasyon yönetimi, müşteri iletişimi, güvenilirlik, performans değerlendirmesi, müşteri memnuniyeti, iç denetim, yönetim incelemesi, uygunsuzluk ve düzeltici faaliyetleri kapsamaktadır.
Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi konusunda şirketinizi ve gereksinimlerinizi anlayabilmemiz için bir bizimle iletişime geçerek Teklif Formu doldurmanız gerekli, dilerseniz bunu online teklif formunu doldurarak da yapabilirsiniz.
Verdiğiniz bilgileri; değerlendirme kapsamınızı doğru bir şekilde tanımlayarak size sertifikasyon için bir teklif sunmak için kullanacağız.
Teklifimizi kabul ettiğinizde, MODENO temsilcimiz sizinle iletişime geçecek.
Temsilcimiz, İlk Belgelendirme AŞAMASI için size ziyaret planlaması oluşturur. Dilerseniz online, dilerseniz yüz yüze sistem kurulumu tercihinizi yaparsınız.
Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi kurulumu için yapmış olduğunuz tercihinize göre temsilcimiz ile birlikte bir sistem kurulumu konusunda yardımcı olacağız ve süreç boyunca size rehberlik edeceğiz.
Kurulacak Yönetim sisteminizin modeli önemlidir.
Online kurulum tercih ederseniz, kurulum sürecinde sisteminiz denetçilerimiz tarafından sürekli denetleneceği için kısa sürede denetim döngüsüne dahil edilirsiniz.
Fiziki kurulum tercih ederseniz, sertifikasyon süreci için sisteminizin en az üç aydır tam olarak çalıştığını ve bir yönetim incelemesine ve tam bir iç denetim döngüsüne tabi olduğunu kanıtlayabilmeniz gerektiğini lütfen unutmayın.
Başarılı bir denetimin ardından, bir sertifikasyon kararı verilir ve eğer olumluysa, MODENO tarafından gerekli standarda ilişkin sertifika denetmenliği tamamlanır. Sertifikanın hem basılı hem de elektronik kopyasına sahip olursunuz.
Unutulmamalı ki; İster Online, ister Fiziki kurulumlar için MODENO, sizlere SSHYB belgeleri hakkında gerekli bilgi ve adımları kolayca uygulayabileceğiniz bir danışmanlık hizmetini %100 Müşteri Memnuniyeti ve Para İADE GARANTİSİ ile sunar.
Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi hangi sektörler için gereklidir?
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikası ,hangi sektörde üretim yaptığı fark etmeksizin sanayi mallarını yurt içinde üreten ve ithal eden firmalar ve şirketler için gereklidir.
SSHYB Garanti Belgesi, özel sektörde ki, üniversite bünyesinde üretim, ihracat veya ithalat yapan firma ve şirketlerin sattıkları ürün anlamında son kullanıcıya yönelik satış sonrası için bakanlık tarafından belirlenen standartlar anlamında uygulanabilir uluslararası bir standart çerçevesine sahiptir.
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikası ne kadar sürede alınır?
Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi kurulumu sonrası Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi ne sahip olmak için gerekli süre, seçeceğiniz yönetim modeline göre değişmektedir.
Online sistem kurulumu ve Fiziki sistem kurulumu gibi seçeceğiniz modellere göre Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi ne 3 iş günü ya da 3 ay gibi değişik sürelere göre de sahip olabilirsiniz.
Belgelendirme süreçlerin tamamlanması 3 iş günü ile 5 iş günü içerisinde alınabilmektedir.
Belgelendirme sürecinde süre, alınacak Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi ne sahip olma metodunuza göre değiştiği için seçtiğiniz yöntem ve firmanızın şartlarına göre danışmanlarımızdan destek almanız daha doğru bir yöntem olacaktır.
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikası tüm başvuruların yapılması ve evrakların hazır olması durumunda ortalama 3 iş günü içerisinde alınabileceği gibi akredite kuruluş şartlarına göre 15 gün ile 20 gün arasında da verilebilmektedir.
İster online, ister fiziki kurulum! Hangi yöntemi seçerseniz seçin, MODENO olarak; sizi sertifikasyon/akreditasyon sürecinden başarı ile geçireceğimizi, sertifika sürecinde firmamız tarafından %100 memnuniyet ile karşılanmaz ya da hata oluşması durumunda ödenen tüm ücretlerin %100’ünü iade edeceğimizi garanti ediyoruz.
Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi için Denetimler; İç denetimler, tedarikçi veya müşterinin gerçekleştirdiği denetimler ve bağımsız ya da akredite kuruluşlar tarafından gerçekleştirilen temeli belgelendirmeye dayalı uygunluk denetimleri olarak tanımlanabilir.
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat Sertifikası Belgesi denetimlerinde küçük ve büyük olarak uygunsuzluklar bulunabilir.
MODENO baş denetçi ve denetçi danışmanlarımız SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikası standardına ait herhangi bir maddesinde uygunsuzluk tespit etmesi durumunda duruma müdahil olur ve uygunsuzların takip denetim gerekliliğini yerine getirirler. Uygunsuzlukların kapatılması için planlı şekilde ziyaret sağlarlar.
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat Sertifikası Belgesi Online Kurulum Nedir?
Faaliyet alanı ne olursa olsun, büyük veya küçük herhangi bir kuruluş tarafından ISO Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi ihtiyaçlarınız için “ONLINE KURULUM” metodunu tercih edebilirsiniz.
Online SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikası Yöntemi; Kolay, düşük maliyetli, çevrimiçi online bir süreçte sağlamak için geliştirilmiş bir modüldür. Dünyanın farklı yerlerindeki müşterilerimiz için geliştirilen Online modül sayesinde, bilgi sağlanır, çevrimiçi ISO sertifikalarını yönetilir ve belge teslim edilir.
Online kurulum ile seçilen hizmet, akredite kuruluşu tarafından belirlenen şartlar doğrultusunda Modeno BAŞDENETÇİLERİ tarafından sürekli kontrolü sağlanır. Sertifikanızın alınabilecek altyapı yaklaşımını, yüksek standartlar ve hizmet kalitesi çizgisinde denetleme ve sistem kurulumunu tamamlarlar.
Modeno Denetçileri; müşterilerin artan beklentilerini ve yasal gereklilikleri karşılamak için yönetim sistemlerinin etkin bir şekilde sürdürülmesini ve sürekli olarak iyileştirilmesini sağlamak için müşterilerle birlikte çalışmaktadır.
İç kalite denetimi, kuruluşunuzun yönetim sistemini Uluslararası Kalite Yönetimi Standartlarına göre değerlendirme sürecidir. Online Sertifikasyon sürecinde kalite yönetim sistemlerine ilişkin kapsamlı ve ayrıntılı bir kılavuza erişebilecek ve iç denetiminizi hızlı ve başarılı bir şekilde tamamlamanıza yardımcı olacağız.
“SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikası Online” kurulum tamamen “YENİLİKÇİ YAKLAŞIM” ile ortaya çıkmıştır.
Online SSHYB, 3 basit adımda profesyonel ve uygun maliyetli danışmanlık hizmetleri ve çevrimiçi online SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikası sağlar!
Modeno, tüm iş sektörlerinde ve pazarlarda büyük veya küçük şirketler için başarılı çevrimiçi online SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikası almanızı garanti eder.
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikasının geçerlilik süresi nedir?
ISO Belgesi için başvurduğunuzda bir belgelendirme kuruluşundan geçmeniz gereklidir ve farklı belgelendirme kuruluşları farklı hizmet politikası güdüyor olabilir. Genel olarak sertifikaların çoğu 3 yıl geçerlidir, ancak bazılarının yıllık olarak yenilenmesi gerekir.
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikanızın geçerlilik süresi ne olursa olsun, kuruluşunuzun sürekli gözetim denetimlerine tabi olacağını unutmayın. Bu denetimler normalde yıllık olarak gerçekleştirilir ve kalite yönetim süreçlerinizin hala etkin olmasını sağlamaya hizmet eder.
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikası yenilemesi, gözetim denetimlerinden başarılı şekilde geçilmesi ile olur.
Yıllık yenilenen denetimler başarısızlık ile sonuçlanırsa eğer, 3 yıllık geçerlilik süresi olan SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikası artık geçerli bir belge değildir. Tekrar denetimler başarılı olarak yapılmazsa ilgili belge iptal olur veya askıya alınır.
Hiçbir belgelendirme kuruluşu ya da danışmanlık firması, firmanız için size belirli bir yıl aralığı için SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikası düzenleyemez.
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifika belgesi geçerlilik süresi, belgelendirme denetimi sonucu başarıyla tamamlanmasından sonra sertifikanın basım tarihine göre başlamaktadır.
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikası yasal bir gereklilik midir?
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikası, gönüllülük esasına göre, firma talebi ile verilen bir sertifikadır.
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikasının firma tarafından edinilmesi, yasal manada zorunlu bir durum değildir. Fakat Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi, zorunlu olmamasına rağmen, tıbbi ürünler için birincil ambalaj malzemelerinin tasarımı, üretimi ve tedariği için bir uygulama standardıdır. Belgelendirme amaçları için de geçerlidir. Bir kuruluşun tıbbi ürünler için birincil ambalaj malzemeleri için geçerli olan düzenleyici şartlar ve Uluslararası Standartlar da dahil olmak üzere müşteri gereksinimlerini tutarlı bir şekilde karşılayan birincil ambalaj malzemeleri sağlama yeteneğini göstermesi gerekmektedir.
Ayrıca olarak özel sektör haricinde bazı durumlar da İhale mevzuatında, Kamu ihalelerine İhaleye katılabilme yeterliği gösteren belgelerden biri olarak SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikası belgesi talep edilmektedir.
Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi maliyeti ve fiyatı nedir?
Birçok farmasötik ve tıbbi cihaz birincil ambalaj malzemeleri üreticileri, SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikası almak istiyor fakat sertifika maliyetlerini karşılayamayacaklarını düşünüyor. Ne yazık ki bu durum, SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikası akreditasyonuna ulaşmanın birçok finansal avantajını kaçırdıkları anlamına geliyor. MODENO, SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikasında tasarruf etmenize yardımcı olabilir. İşletmelerin sertifika almaları için uygun maliyetli bir yol sağlamayı amaçlıyoruz. Bunu nasıl yapıyoruz? Genel süreci düzene sokarak, uzun danışmalara veya saha ziyaretlerine gerek kalmadan çevrimiçi online olarak başvuruda bulunmanıza ve sertifikanızı almanıza olanak tanıyarak elde ediyoruz.
Online Başvuru ne anlama gelir? Online başvuru ile işletme kaynaklarınızı en üst düzeye çıkarmak için gereken uygulamaları benimsedikçe devam edecek olan, sürecin en başından itibaren paradan tasarruf etmeye başlayacağınız anlamına gelir. SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikası fiyatlandırmalarında 500 TL ile 1000 TL başlayarak, firma yapısı, sektörü, faaliyet alanları, kuruluş yılı, konumu yeri, nace/ea kodu, çalışan işçi sayısı, yönetim, beyaz yaka, mavi yaka görevlileri vb. gibi yapılarına göre değişmektedir.
Talep edilen belge; Başvuru şekli Online mı? Fiziki sistem kurulumu mu? gibi sorulara göre değişiklik göstermektedir.
Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi için neden bizi seçmelisiniz?
SSHYB sertifikası için %100 müşteri başarı oranına sahibiz.
Müşterilerimize verimli, ve uygun maliyetli bir şekilde SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikası almalarına yardımcı olan profesyonel ISO danışmanlık hizmetleri sunuyoruz.
Düşük maliyetli çevrimiçi online SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikası sunabilen tek kuruluşuz.
Sizi Sertifikasyon Sürecinden Geçireceğimizi , şirketimiz tarafından oluşabilecek tüm hatalar da dahil olmak üzere, müşteri memnuniyeti sağlayamadığımız anda ödenen Tüm Paraların %100’ünü iade edeceğimizi garanti ediyoruz .
Rekabetçi ve şeffaf olmanın yanı sıra iş gereksinimlerinize uygun bir sertifika teklifi sunabilmek için sertifikasyon ihtiyaçlarınızı tam olarak belirlemeye özen gösteriyoruz.
MODENO ile çalışmayı seçmek, ihtiyaçlarınızı ve müşterinizin gereksinimlerini karşılamak için güçlü bir uluslararası varlığa sahip grupların güvencesiyle küresel olarak akredite bir belgelendirme kuruluşları ile ortak olmak demektir.
Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi Eğitimi Nedir?
SSHYB eğitim seti eğitmenlerimiz tarafından firma ya da şahsınıza özel olarak hazırlanan “online dersler” ile birlikte verilmektedir.
Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi Eğitim Setinde her konu ile ilgili Tecrübeli Denetçi ve Baş denetçi eğitmenlerimize sorular sorabilir, internet erişimi olan tüm platformlardan sertifika sahibi olabilirsiniz. online olarak yürütülen Video eğitimlerini ve sınavları tamamlayarak sertifika sahibi olabilirsiniz.
Eğitimde bulunan dersler ve içerikleri dilediğiniz zaman tekrar tekrar izleyebilir, eğitmenlerimize online olarak dilediğiniz kadar soruyu ücretsiz sorabilirsiniz.
ISO Denetçilerimiz ve Kalite Yöneticisi Eğitmenlerimiz yıllardır bu sektördeler ve 2002’den beri binlerce küçük işletmeye ve büyük kuruluşlara sertifika almaları için ihtiyaç duydukları eğitimi sağlıyorlar.
SSHYB Belgelendirme sürecini sıfırdan takip etmek için ihtiyacınız olan her şeyi oluşturmaya çalışmak yerine, bizim dokümantasyon oluşturma metodumuzu kullanın.
Tekerleği yeniden icat etmek gereksiz! Belgelendirme süreci için tüm saatlerinizi boşa harcamadan önce, görev için dış kaynak kullanımı için sayısız zaman ve para harcamadan önce eğitim şablonlarımızı deneyin.
SSHYB TEMEL EĞİTİMİ Toplam 8 Ünite, SSHYB TETKİK EĞİTİMİ 2 Ünite, SSHYB MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ 5 Ünite, SSHYB RİSK ANALİZİ 2 Ünite ve SSHYB FİNAL SINAVI ile eğitim müfredatını tamamlamış olursunuz.
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat Hakkında bir çok soru bulunabilmektedir.
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK standartları arasında ve SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK olarak bilinen en popüler belgelerinden biri olan SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat hakkında bilgi almak istiyorsanız, aradığınız cevapların tamamı sizin için hazırladığımız SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat belgesi ile ilgili en çok sorulan soruları SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat blogumuzda topladık.
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK'in güncellenmiş halini, son revizyon olarak kullanmak önemlidir.
Günümüz iş dünyası sürekli rekabet içerisinde bulunmaktadır. Bu yüzden işletme/şahıs/firma ve kuruluşlar rekabetin içerisinde hizmet ettikleri sektörlerde yüksek performans odaklı ve ticaretlerinde avantajlar sağlamak zorundadır. Bu yüzden Yeni ve güncel standartlarla oluşturulurmuş SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK tüm ihtiyaçlara karışık vermektedir.
Kuruluşunuzun mevcut kalite yönetim sistemini gözden geçirme ve sistemin kuruluşunuzun öncelikleri iyi tanımlanmalı ve buna göre uyumlu bir sistem kurulmalıdır.
Kuruluşunuzun büyümesi, müşteri memnuniyetinin sağlanması işletmenin karlılığın artması gibi bir çok konuda sizin için başlıklar hazırladık.
İster Üretim veya hizmet sektöründe bulunun, işletme kapasitesi her ölçekten kuruluşun yapısına uygun bir sistemi korumak ve sürdürülebilir büyüme sağlamak için SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK hakkında tüm sorularınızı “sıkça sorulan sorular” olarak topladık.
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK ne demek?
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK standartları ne anlama geliyor?
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK ile SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat aynı anlamda mıdır?
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK belgesi ürüne mi verilir? SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat belgesi alabilmek için kaç çalışana sahip olmak gerekir?
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Belgesi danışmanlık firmaları tarafından verilebilir mi? SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat Belgesi almanın çalışanlar üzerindeki etkisi nasıldır?
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK belge alımında ana şartlar nelerdir? vb.. En çok sorulan SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sorularını cevaplıyoruz.
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat blogumuza buradan ulaşabilirsiniz.
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat Hakkında bir çok soru bulunabilmektedir.
ISO standartları arasında ve ISO’nun en popüler belgelerinden biri olan SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat hakkında bilgi almak istiyorsanız, aradığınız cevapların tamamı sizin için hazırladığımız SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat belgesi ile ilgili en çok sorulan soruları SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat blogumuzda topladık.
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat blogumuza buradan ulaşabilirsiniz.
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikasyonu ve belgelendirme ile ilgili Eskişehir Belgelendirme ve Danışmanlık Hizmetleri konusunda hizmet veriyor olsak da Afyonkarahisar, Bilecik, Bursa, Burdur, Konya, Kütahya, Bolu, Ankara gibi komşu çevre merkez illerde de SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikasyonu ve belgelendirme hizmeti sağlıyoruz.
Eskişehir Belgelendirme ve Danışmanlık Hizmetleri konusunda merkez ofisimizin hizmet alanı Türkiye’nin her yerine kesintisiz SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat hizmetini sunar.
Verilen SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikasyonu ve belgelendirme hizmetinin başlangıç ve bitiş süreçlerinde, tüm süreç boyunca size bilgi, beceri birikimiz ile SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat konusunda rehberlik ederiz.
Modeno Patent, Belgelendirme olarak SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat ile ilgili hazırladığımız tüm bilgiler sizler için yeterince açıklayıcı değil ise veya size nasıl ulaşabilirim diyorsanız eğer, ile ilgili tüm sorularınız için dilerseniz; +90 850 307 71 03 telefon numarasından irtibata geçebilir ya da online iletişim formu ile bizlere ulaşabilirsiniz.
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat Sertifikasyonu
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK için Destek Talepleri
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikasyonu ve belgelendirme ile ilgili Eskişehir Belgelendirme ve Danışmanlık Hizmetleri konusunda hizmet veriyor olsak da Afyonkarahisar, Bilecik, Bursa, Burdur, Konya, Kütahya, Bolu, Ankara gibi komşu çevre merkez illerde de SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikasyonu ve belgelendirme hizmeti sağlıyoruz.
Eskişehir Belgelendirme ve Danışmanlık Hizmetleri konusunda merkez ofisimizin hizmet alanı Türkiye’nin her yerine kesintisiz SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat hizmetini sunar. Verilen SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikasyonu ve belgelendirme hizmetinin başlangıç ve bitiş süreçlerinde, tüm süreç boyunca size bilgi, beceri birikimiz ile SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat konusunda rehberlik ederiz.
Kuruluşumuz; Modeno Belgelendirme, hizmet verilen SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat işlemlerinde işletmeleri büyük ya da küçük olarak değerlendirmez. Tüm Kuruluşlara yaklaşımımız; eşit koşullarda, bilimsel etik değerlendirmeler eşliğinde, şeffaf hizmet prensibi ile faaliyet göstermektedir.
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat hizmetinde Profesyonel ve alanında uzman ekip ve danışmanlarla iş birliği içerisinde çalışarak, Uluslararası danışmanlık ve belgelendirme kurumları ile partner olarak tüm gelişmeleri takip ediyor, yenilik ve değişkenleri yerinde ve hızlı şekilde çözüme ulaştırarak sonuçlandırıyoruz.
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat hizmeti ile ilgili hazırladığımız tüm bilgiler sizler için yeterince açıklayıcı değil ise veya size nasıl ulaşabilirim diyorsanız eğer, SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat ile ilgili tüm sorularınız ve SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat ile ilgili ihtiyaçlarınız için dilerseniz;
Türkiye'nin her yerinden +90 850 307 71 03 telefon numarasından ya da online iletişim formu ile bizlere ulaşabilirsiniz.
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Online Nedir?
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat Sertifikası Belgesi Online Kurulum Nedir?
Faaliyet alanı ne olursa olsun, büyük veya küçük herhangi bir kuruluş tarafından ISO Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi ihtiyaçlarınız için “ONLINE KURULUM” metodunu tercih edebilirsiniz.
Online SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikası Yöntemi; Kolay, düşük maliyetli, çevrimiçi online bir süreçte sağlamak için geliştirilmiş bir modüldür. Dünyanın farklı yerlerindeki müşterilerimiz için geliştirilen Online modül sayesinde, bilgi sağlanır, çevrimiçi ISO sertifikalarını yönetilir ve belge teslim edilir.
Online kurulum ile seçilen hizmet, akredite kuruluşu tarafından belirlenen şartlar doğrultusunda Modeno BAŞDENETÇİLERİ tarafından sürekli kontrolü sağlanır. Sertifikanızın alınabilecek altyapı yaklaşımını, yüksek standartlar ve hizmet kalitesi çizgisinde denetleme ve sistem kurulumunu tamamlarlar.
Modeno Denetçileri; müşterilerin artan beklentilerini ve yasal gereklilikleri karşılamak için yönetim sistemlerinin etkin bir şekilde sürdürülmesini ve sürekli olarak iyileştirilmesini sağlamak için müşterilerle birlikte çalışmaktadır.
İç kalite denetimi, kuruluşunuzun yönetim sistemini Uluslararası Kalite Yönetimi Standartlarına göre değerlendirme sürecidir. Online Sertifikasyon sürecinde kalite yönetim sistemlerine ilişkin kapsamlı ve ayrıntılı bir kılavuza erişebilecek ve iç denetiminizi hızlı ve başarılı bir şekilde tamamlamanıza yardımcı olacağız.
“SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikası Online” kurulum tamamen “YENİLİKÇİ YAKLAŞIM” ile ortaya çıkmıştır.
Online SSHYB, 3 basit adımda profesyonel ve uygun maliyetli danışmanlık hizmetleri ve çevrimiçi online SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikası sağlar!
Modeno, tüm iş sektörlerinde ve pazarlarda büyük veya küçük şirketler için başarılı çevrimiçi online SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikası almanızı garanti eder.
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikasının geçerlilik süresi nedir?
ISO Belgesi için başvurduğunuzda bir belgelendirme kuruluşundan geçmeniz gereklidir ve farklı belgelendirme kuruluşları farklı hizmet politikası güdüyor olabilir. Genel olarak sertifikaların çoğu 3 yıl geçerlidir, ancak bazılarının yıllık olarak yenilenmesi gerekir.
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikanızın geçerlilik süresi ne olursa olsun, kuruluşunuzun sürekli gözetim denetimlerine tabi olacağını unutmayın. Bu denetimler normalde yıllık olarak gerçekleştirilir ve kalite yönetim süreçlerinizin hala etkin olmasını sağlamaya hizmet eder.
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikası yenilemesi, gözetim denetimlerinden başarılı şekilde geçilmesi ile olur.
Yıllık yenilenen denetimler başarısızlık ile sonuçlanırsa eğer, 3 yıllık geçerlilik süresi olan SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikası artık geçerli bir belge değildir. Tekrar denetimler başarılı olarak yapılmazsa ilgili belge iptal olur veya askıya alınır.
Hiçbir belgelendirme kuruluşu ya da danışmanlık firması, firmanız için size belirli bir yıl aralığı için SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikası düzenleyemez.
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifika belgesi geçerlilik süresi, belgelendirme denetimi sonucu başarıyla tamamlanmasından sonra sertifikanın basım tarihine göre başlamaktadır.
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Eğitimi Nedir?
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikası yasal bir gereklilik midir?
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikası, gönüllülük esasına göre, firma talebi ile verilen bir sertifikadır.
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikasının firma tarafından edinilmesi, yasal manada zorunlu bir durum değildir. Fakat Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi, zorunlu olmamasına rağmen, tıbbi ürünler için birincil ambalaj malzemelerinin tasarımı, üretimi ve tedariği için bir uygulama standardıdır. Belgelendirme amaçları için de geçerlidir. Bir kuruluşun tıbbi ürünler için birincil ambalaj malzemeleri için geçerli olan düzenleyici şartlar ve Uluslararası Standartlar da dahil olmak üzere müşteri gereksinimlerini tutarlı bir şekilde karşılayan birincil ambalaj malzemeleri sağlama yeteneğini göstermesi gerekmektedir.
Ayrıca olarak özel sektör haricinde bazı durumlar da İhale mevzuatında, Kamu ihalelerine İhaleye katılabilme yeterliği gösteren belgelerden biri olarak SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikası belgesi talep edilmektedir.
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Yasal Gerekçeliği Nedir?
Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi maliyeti ve fiyatı nedir?
Birçok farmasötik ve tıbbi cihaz birincil ambalaj malzemeleri üreticileri, SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikası almak istiyor fakat sertifika maliyetlerini karşılayamayacaklarını düşünüyor. Ne yazık ki bu durum, SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikası akreditasyonuna ulaşmanın birçok finansal avantajını kaçırdıkları anlamına geliyor. MODENO, SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikasında tasarruf etmenize yardımcı olabilir. İşletmelerin sertifika almaları için uygun maliyetli bir yol sağlamayı amaçlıyoruz. Bunu nasıl yapıyoruz? Genel süreci düzene sokarak, uzun danışmalara veya saha ziyaretlerine gerek kalmadan çevrimiçi online olarak başvuruda bulunmanıza ve sertifikanızı almanıza olanak tanıyarak elde ediyoruz.
Online Başvuru ne anlama gelir? Online başvuru ile işletme kaynaklarınızı en üst düzeye çıkarmak için gereken uygulamaları benimsedikçe devam edecek olan, sürecin en başından itibaren paradan tasarruf etmeye başlayacağınız anlamına gelir. SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikası fiyatlandırmalarında 500 TL ile 1000 TL başlayarak, firma yapısı, sektörü, faaliyet alanları, kuruluş yılı, konumu yeri, nace/ea kodu, çalışan işçi sayısı, yönetim, beyaz yaka, mavi yaka görevlileri vb. gibi yapılarına göre değişmektedir.
Talep edilen belge; Başvuru şekli Online mı? Fiziki sistem kurulumu mu? gibi sorulara göre değişiklik göstermektedir.
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK için Fiyatı Maliyeti Nedir?
Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi için neden bizi seçmelisiniz?
SSHYB sertifikası için %100 müşteri başarı oranına sahibiz.
Müşterilerimize verimli, ve uygun maliyetli bir şekilde SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikası almalarına yardımcı olan profesyonel ISO danışmanlık hizmetleri sunuyoruz.
Düşük maliyetli çevrimiçi online SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikası sunabilen tek kuruluşuz.
Sizi Sertifikasyon Sürecinden Geçireceğimizi , şirketimiz tarafından oluşabilecek tüm hatalar da dahil olmak üzere, müşteri memnuniyeti sağlayamadığımız anda ödenen Tüm Paraların %100’ünü iade edeceğimizi garanti ediyoruz .
Rekabetçi ve şeffaf olmanın yanı sıra iş gereksinimlerinize uygun bir sertifika teklifi sunabilmek için sertifikasyon ihtiyaçlarınızı tam olarak belirlemeye özen gösteriyoruz.
MODENO ile çalışmayı seçmek, ihtiyaçlarınızı ve müşterinizin gereksinimlerini karşılamak için güçlü bir uluslararası varlığa sahip grupların güvencesiyle küresel olarak akredite bir belgelendirme kuruluşları ile ortak olmak demektir.
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Neden Bizi Seçmelisiniz?
Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi Eğitimi Nedir?
SSHYB eğitim seti eğitmenlerimiz tarafından firma ya da şahsınıza özel olarak hazırlanan “online dersler” ile birlikte verilmektedir.
Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi Eğitim Setinde her konu ile ilgili Tecrübeli Denetçi ve Baş denetçi eğitmenlerimize sorular sorabilir, internet erişimi olan tüm platformlardan sertifika sahibi olabilirsiniz. online olarak yürütülen Video eğitimlerini ve sınavları tamamlayarak sertifika sahibi olabilirsiniz.
Eğitimde bulunan dersler ve içerikleri dilediğiniz zaman tekrar tekrar izleyebilir, eğitmenlerimize online olarak dilediğiniz kadar soruyu ücretsiz sorabilirsiniz.
ISO Denetçilerimiz ve Kalite Yöneticisi Eğitmenlerimiz yıllardır bu sektördeler ve 2002’den beri binlerce küçük işletmeye ve büyük kuruluşlara sertifika almaları için ihtiyaç duydukları eğitimi sağlıyorlar.
SSHYB Belgelendirme sürecini sıfırdan takip etmek için ihtiyacınız olan her şeyi oluşturmaya çalışmak yerine, bizim dokümantasyon oluşturma metodumuzu kullanın.
Tekerleği yeniden icat etmek gereksiz! Belgelendirme süreci için tüm saatlerinizi boşa harcamadan önce, görev için dış kaynak kullanımı için sayısız zaman ve para harcamadan önce eğitim şablonlarımızı deneyin.
SSHYB TEMEL EĞİTİMİ Toplam 8 Ünite, SSHYB TETKİK EĞİTİMİ 2 Ünite, SSHYB MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ 5 Ünite, SSHYB RİSK ANALİZİ 2 Ünite ve SSHYB FİNAL SINAVI ile eğitim müfredatını tamamlamış olursunuz.
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Sıkça Sorulan Sorular?
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat Hakkında bir çok soru bulunabilmektedir.
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK standartları arasında ve SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK olarak bilinen en popüler belgelerinden biri olan SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat hakkında bilgi almak istiyorsanız, aradığınız cevapların tamamı sizin için hazırladığımız SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat belgesi ile ilgili en çok sorulan soruları SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat blogumuzda topladık.
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK'in güncellenmiş halini, son revizyon olarak kullanmak önemlidir.
Günümüz iş dünyası sürekli rekabet içerisinde bulunmaktadır. Bu yüzden işletme/şahıs/firma ve kuruluşlar rekabetin içerisinde hizmet ettikleri sektörlerde yüksek performans odaklı ve ticaretlerinde avantajlar sağlamak zorundadır. Bu yüzden Yeni ve güncel standartlarla oluşturulurmuş SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK tüm ihtiyaçlara karışık vermektedir.
Kuruluşunuzun mevcut kalite yönetim sistemi SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat ait sistemsel olarak gözden geçirilmeli ve sistemin kuruluşunuza ait öncelikleri iyi tanımlanmalı ve buna göre uyumlu bir sistem kurulmalıdır.
Kuruluşunuzun büyümesi, müşteri memnuniyetinin sağlanması işletmenin karlılığın artması gibi bir çok konuda sizin için başlıklar hazırladık.
İster Üretim veya hizmet sektöründe bulunun, işletme kapasitesi her ölçekten kuruluşun yapısına uygun bir sistemi korumak ve sürdürülebilir büyüme sağlamak için SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK hakkında tüm sorularınızı “sıkça sorulan sorular” olarak topladık.
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK ne demek?
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK standartları ne anlama geliyor?
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK ile SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat aynı anlamda mıdır?
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK belgesi ürüne mi verilir? SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat belgesi alabilmek için kaç çalışana sahip olmak gerekir?
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Belgesi danışmanlık firmaları tarafından verilebilir mi? SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat Belgesi almanın çalışanlar üzerindeki etkisi nasıldır?
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK belge alımında ana şartlar nelerdir? vb.. En çok sorulan SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sorularını cevaplıyoruz.
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat blogumuza buradan ulaşabilirsiniz.
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat Hakkında bir çok soru bulunabilmektedir.
ISO standartları arasında ve ISO’nun en popüler belgelerinden biri olan SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat hakkında bilgi almak istiyorsanız, aradığınız cevapların tamamı sizin için hazırladığımız SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat belgesi ile ilgili en çok sorulan soruları SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat blogumuzda topladık.
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat ile ilgili soruları cevapladığımız blogumuza buradan ulaşabilirsiniz.
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifika ve belgelendirme nasıl alınır? SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat hizmeti başvuru adımları aşama 1 olarak, Sektörünüz ile ilgili iş gereksinimlerinizi belirlemek için bize ulaşırsınız, Uzman ekibimiz bir anket ile sizlere yardımcı olur, SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat başvurusu için verdiğiniz bilgiler incelenir ve onayınız için bir sözleşme teklifi hazırlanır.
Böylelikle ilk aşama olan; SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat hizmeti için başvuru süreci başlamış olur.
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat BELGELENDİRME AŞAMA 2 ÖN DEĞERLENDİRME
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifika ve belgelendirme almak için ön değerlendirme aşaması başlar. SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat aşama 2 ön değerlendirme aşamasında, Ekibimize sunulan bilgilerin doğruluğu doğrultusunda, Belgelendirilmek isteyen şahıs/işletme/şirket/firma, Modeno Belgelendirme kuruluşuna ait, uzmanlarımız tarafından doldurulmuş olunan müracaat formunu SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat dokümanları ile eşleştirir, eksik ek evrakları hazırlar ve Belgelendirme ön değerlendirme aşaması tamamlanır.
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat BELGELENDİRME AŞAMA 3 KONTROL
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat aşama 3 kontrol aşamasında, ekibimize sunulan bilgilerin doğruluğu doğrultusunda yönetim sistemleri ve süreçlerinin uygulandığını ve uygulama kapsamının ticari faaliyeti yansıttığını doğrulanır.
Eksik evrak planlaması ile denetim sürecinden önce tüm süreç eksiksiz yürütülür. Kontrol aşamasında unutulmamalıdır ki; İstenilen Standart(lar)ın SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat gerekliliklerini karşılamada herhangi bir boşluk ya da hataya yer verilmez.
Böylelikle Aşama 3'de başarılı bir sonuca ulaşmak demek; yeterli uygunluk ve uygunluk kanıtı demektedir.
100% SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikasyon belgelendirme süreci başarılı olarak denetimlerden geçecek şekilde planlama yapılır.
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifika ve belgelendirme almak için denetim aşaması başlar. SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat denetimleri, Mutabakat üzere yapılan denetim planı, denetim süresi ve uygunluk denetim tarihi belirlenir. Bu bilgiler doğturltusunda şahıs/işletme/şirket/firma onayı alınarak, karşılıklı teyid sonrası denetim gerçekleştirilir.
Denetim plan teyidi sonrası denetim tarihinden önce ekibimiz; uygun yada uygunsuz olarak gerekli planlamayı son defa kontrol eder SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat denetiminin sorunsuz geçmesi hiçin hazırlıkları bitirir.
Denetim Plan tarihte başdenetçiler tarafından denetim yapılır.
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat için gerekli sistem alt yapısı denetim tarihine kadar modeno belgelendirmenin uzman ekipleri tarafından eksiksiz hazırlandığı için; Modeno Belglendirme tarafından kurulan sistemler %100 Uygun sonuçlandırılır.
AŞAMA 5 BELGELENDİRME
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifika ve belgelendirme son aşaması olarak "belge basım" kısmıdır.
Başarılı bir uygunluk denetimi sonrası hazırlanan denetim raporu başdenetçilerin verdiği uygunluk kararı ile SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat SERTİFİKA BELGE olarak sisteme kayıt edilir. Denetimlerden uygun sonuçlandırılan şirket, Uygunluk kararı ile SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat sertifikasyon belgelsi almaya hak kazanır.
Basılan sertifika firmanıza teslim edilerek bu SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat belgelendirme süreci sonlanmış olur.
JCI NEDİR?
JCI Akreditasyon Joint Commission International nedir?
JCI, Joint Commission International Belgesi (JCI), dünyanın önde gelen kar amacı gütmeyen hasta güvenliği organizasyonlarından biridir.
JCI, her hastanın mümkün olan en yüksek kalitede bakım aldığı bir dünya arar.
JCI standartları, hasta güvenliği ve bakım kalitesi için önde gelen bir sağlık ...
IFMS 24001 NEDİR?
IFMS 24001 Sertifika Bankacılık ve Finans nedir?
Büyüklüğü fark etmeksizin bir işletmede alınacak kararda finans departmanının görüş ve önerisi belirleyici olacak kadar önemlidir. İşletme sermayesinin planı ve yönetimi nakite sürdürülebilir yollarla erişilebilmesini sağlar.
Bu açıdan finans, planlama, bütçeleme ve nakit akışı yönet...
GTP Belgesi Ticaret Uygulamaları NEDİR?
İyi Ticaret Uygulamaları Belgesi nedir?
GTP Belgesi Ticaret Uygulamaları’nin ana hedefleri, gıda ve yem zincirinde tarımsal ticarette operatörler arasında gıda güvenliği ve tüketici sağlığı ile ilgili sorumluluklar konusunda şeffaflık, ortaklık ve farkındalıktır.
GTP Belgesi Ticaret Uygulamaları Kodu, hububat, pirinç...
GHP SERTİFİKASI NEDİR?
GHP Belgesi İyi Hijyen Uygulamaları Belgesi nedir?
GHP Belgesi İyi Hijyen Uygulaması gıdanın güvenli ve insan tüketimine uygun olmasını sağlamak için gıda işleyicileri için minimum sıhhi ve hijyen uygulamalarını sağlamaya yönelik bir sistemdir.
Ürünlerin güvenilirliğini sağlayarak tüketicinin sağlığının korunması ve işyerini...
GVP BELGESİ VETERİNER UYGULAMALARI Uygulamaları nedir?
GVP, Veteriner hekimlik genel olarak hayvanların sağlıklı bir hayat sürebilmeleri adına alınan eğitimleri kapsasa da çevrenin ve insan sağlığının korunmasında da kilit öneme sahiptirler. Bu sebeple iyi bir veteriner hekim teknik konularda sürekli gelişmeleri takip etmeli ve ayak uydurmalı, aynı mesleği ya...
FP 15500 NEDİR?
FP 15500 Sertifika Mobilya nedir?
FP 15500 Sertifika Mobilya, açılımı “Furniture Production” yani “Mobilya Üretimi” olan, küresel ticaretin önemli sektörlerinden biri olan mobilya üretim sektörüne yönelik uluslararası düzeyde belirlenmiş standart bütünüdür.
Esas olarak kalite yönetim olsa da FP 15500 sektördeki firma veya...
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat için Teklif Alın
online teklif
SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat akreditasyon veya belgelendirme hizmeti ile ilgili teklif ve bilgi almak için bizlere ulaşın. Uzman ekibimizden firmanızın ihtiyaç duyduğu SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK Üretici veya İthalat hizmeti hakkında sizelere detaylı bilgi verecektir.
Aktif 987 kişi konuyu okuyor.
Bugüne kadar toplam 241305 Kişi Okudu!
Sözümüz: Ücretsiz Para İadesi!
İşletme ve Markanızın Sertifikasyon/Akreditasyon denetim sürecinden başarıyla geçireceğimizi aksi durumlarda ise ödenen tüm paraların %100’ünü iade edeceğimizi garanti ediyoruz.
Iso, Kali̇te, Ürün ve Gida Si̇stem Belgelendi̇rmeleri, Danişmanlik Hi̇zmetleri̇, Testler, Laboratuvar, Eği̇ti̇mler konusunda tüm sektörlerde verdiğimiz hizmetler ile ilgili ücretsiz bir analiz ve fiyat teklifi alabilirsiniz. İşletme ve Markanızın İş Dünyadasında başarılı olması için en iyi yolu hiçbir ücret talep etmeden önereceğiz.