Modeno Patent Eskişehir merkezli olarak çalışan, Alanında uzman bir ekip ile yola çıkarak, Türkiye’deki firmalara en iyi ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi sertifikasyon ve belgelendirme desteği vermektedir.
Ulusal ve Uluslararası belgelendirme ve akredite kuruluşları ile partner olarak çalışmamız sayesinde ihtiyacınız olan ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi sertifikasyon ve belgelendirmeyi sürecini çok kısa sürede ve düşük maliyetli olarak sağlamaktayız.
İşiniz için uygun sertifika ya da belge ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi midir? ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi Hizmet ücretleri nedir? ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi Belgelendirme nasıl alınır? vb. öğrenemek istediğiniz tüm sorularınıza açık bir bilgilendirme yapıyoruz.
Aşağıda hazırladığımız ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi hakkında bulunan bilgileri inceleyebilir, dilerseniz de ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi için online teklif alabilirsiniz.
ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi ihtiyaçlarınız için doğru bir ekip sizi bekliyor!
ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi ihtiyaçlarınız için doğru bir ekip sizi bekliyor!
Modeno Patent, 14 yıldır ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi alanında edindiğimiz tecrübe ile belgelendirme ve danışmanlık sürecini 100% başarı ile sonuçlandırıyoruz.
2008 yılından bu yana ithalat, ihracat ve üretim sektörleri dahil birçok alanda hizmet veren firmaların veya şahısların ihtiyacı olan ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi sertifikasyon ve belgelendirme süreci konusunda hizmet verdik.
ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi sertifikasyon ve belgelendirme sürecinde devlet ve yatırımcı kanalı ile yeni girişimcilerin teşvik destekleri ve yasal izinleri gibi, üretim, icat ve ithalat yapacak tüm firmaların resmi kuruluş başvuru işlemleri firmamız tarafından kişi ve kuruma özel olarak düzenlediğimiz çözüm önerileri alanında uzman ekibimiz ile yapılmaktadır.
ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi Yönetim Sistemi standardı, müşterilere hizmet veren müşteri iletişim merkezlerinin kalite yönetimini içeren standarttır.
Akredite bir belgelendirme kuruluşu tarafından verilen EN 15838 belgesi, müşteri iletişim hizmetlerinin tedarikçisi tarafından bir kalite yönetim sisteminin uygulandığını, belgelendiğini, kullanıldığını, sürdürüldüğünü ve iyileştirildiğini garanti eder.
ISO EN 15838, Çağrı Merkezleri için özel şartları içerisinde barındıran ve hizmet ile ilgili tarafların yönetim sistemine uygun olduğunu gösterir nitelik taşır.
ISO 15838, 2009 yılında Avrupa Standartları Komitesi tarafından kabul görmüş bir standart olmuştur.
ISO EN 15838:2009 Belgesi ihtiyaçlarınız için dilersenizonline teklif alabilirsiniz.
ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi Nasıl Alınır?
Şirketinizi ve gereksinimlerinizi anlayabilmemiz için bizimle iletişime geçerek Teklif Formu doldurmanız gerekli, dilerseniz bunu online teklif formunu doldurarak da yapabilirsiniz.
Verdiğiniz bilgileri; değerlendirme kapsamınızı doğru bir şekilde tanımlayarak size sertifikasyon için bir teklif sunmak için kullanacağız.
Teklifimizi kabul ettiğinizde, MODENO temsilcimiz sizinle iletişime geçecek.
Temsilcimiz, İlk Belgelendirme AŞAMASI için size ziyaret planlaması oluşturur. Dilerseniz online, dilerseniz yüz yüze sistem kurulumu tercihinizi yaparsınız.
ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi Yönetim Sistemi Standardı kurulumu için yapmış olduğunuz tercihinize göre temsilcimiz ile birlikte bir sertifikasyon kuruluşu seçmenize yardımcı olacağız ve süreç boyunca size rehberlik edeceğiz.
Kurulacak Yönetim sisteminizin modeli önemlidir.
Online kurulum tercih ederseniz, kurulum sürecinde sisteminiz denetçilerimiz tarafından sürekli denetleneceği için kısa sürede denetim döngüsüne dahil edilirsiniz.
Fiziki kurulum tercih ederseniz, sertifikasyon süreci için sisteminizin en az üç aydır tam olarak çalıştığını ve bir yönetim incelemesine ve tam bir iç denetim döngüsüne tabi olduğunu kanıtlayabilmeniz gerektiğini lütfen unutmayın.
Başarılı bir denetimin ardından, bir sertifikasyon kararı verilir ve eğer olumluysa, MODENO tarafından gerekli standarda ilişkin sertifika denetmenliği tamamlanır. Seçilen Akredite kuruluşu tarafından Sertifikanın hem basılı hem de elektronik kopyasına sahip olursunuz.
Unutulmamalı ki; İster Online, ister Fiziki kurulumlar için MODENO, sizlere ISO EN 15838:2009 belgeleri hakkında gerekli bilgi ve adımları kolayca uygulayabileceğiniz bir danışmanlık hizmetini %100 Müşteri Memnuniyeti ve Para İADE GARANTİSİ ile sunar.
ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi Yönetim Sistemi Standardı hangi sektörler için gereklidir?
ISO EN 15838:2009 Belgesi, Başta müşteri iletişim merkezleri olmak üzere Banka, okul, hastane, online Pazar yerleri, giyim, gıda ve birçok ulusal marka için geçerli bir belgedir.
ISO 15838 belgesi ile çağrı merkezleri ve müşteri iletişim alanında hizmetleri olan tüm sektörler kalite standardı ve gereklilik yükümlülüklerini yerine getirdiğini belgeler.
ISO 15838 Müşteri İletişim Merkezi Yönetim Sistemi Hizmet kalitesini ve standardını belirleyen ve ISO 9001 standardı ile birlikte temel niteliğinde olan bir standarttır.
ISO EN 15838:2009, özel sektördeki her büyüklükteki kuruluşa, kamu sektörü kuruluşlarına da uygulanabilir uluslararası bir standart çerçevesine sahiptir.
ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi Yönetim Sistemi Standardı kurulumu sonrası ISO EN 15838:2009 Belgesine sahip olmak için gerekli süre, seçeceğiniz yönetim modeline göre değişmektedir.
Online sistem kurulumu ve Fiziki sistem kurulumu gibi seçeceğiniz modellere göre ISO EN 15838:2009 Belgesine 3 iş günü ya da 3 ay gibi değişik sürelere göre de sahip olabilirsiniz.
Belgelendirme süreçlerin tamamlanması 3 iş günü ile 5 iş günü içerisinde alınabilmektedir.
Belgelendirme sürecinde süre, alınacak ISO EN 15838:2009 belgesine sahip olma metodunuza göre değiştiği için seçtiğiniz yöntem ve firmanızın şartlarına göre danışmanlarımızdan destek almanız daha doğru bir yöntem olacaktır.
ISO EN 15838:2009 sertifikası tüm başvuruların yapılması ve evrakların hazır olması durumunda ortalama 3 iş günü içerisinde alınabileceği gibi akredite kuruluş şartlarına göre 15 gün ile 20 gün arasında da verilebilmektedir.
İster online, ister fiziki kurulum! Hangi yöntemi seçerseniz seçin, MODENO olarak; sizi sertifikasyon/akreditasyon sürecinden başarı ile geçireceğimizi, sertifika sürecinde firmamız tarafından %100 memnuniyet ile karşılanmaz ya da hata oluşması durumunda ödenen tüm ücretlerin %100’ünü iade edeceğimizi garanti ediyoruz.
Denetimler; İç denetimler, tedarikçi veya müşterinin gerçekleştirdiği denetimler ve bağımsız ya da akredite kuruluşlar tarafından gerçekleştirilen temeli belgelendirmeye dayalı uygunluk denetimleri olarak tanımlanabilir.
ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi Yönetim Sistemi Standardı denetimlerinde küçük ve büyük olarak adlandırılan minör ve majör uygunsuzluk bulunabilir.
İç denetim gerçekleştirilirken majör-minör ayrımı önem teşkil etmez. MODENO başdenetçi ve denetçi danışmanlarımız ISO standardına ait herhangi bir maddesinde majör/minör uygunsuzluk tespit etmesi durumunda duruma müdahil olur ve uygunsuzların takip denetim gerekliliğini yerine getirirler. Uygunsuzlukların kapatılması için planlı şekilde ziyaret sağlarlar.
MODENO olarak; ISO Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi Dokümanlarının Gözden Geçirme Denetimi sağlar, Dokümantasyonel eksikliğin tamamlanması sağlar. Tetkik planlaması oluşturarak Raporlar hazırlar ve denetimin sorunsuz geçilmesini sağlarız.
Faaliyet alanı ne olursa olsun, büyük veya küçük herhangi bir kuruluş tarafından ISO EN 15838:2009 Belgesi ihtiyaçlarınız için “ONLINE KURULUM” metodunu tercih edebilirsiniz.
Online ISO EN 15838:2009 Yöntemi; Kolay, düşük maliyetli, çevrimiçi bir süreçte sağlamak için geliştirilmiş bir modüldür. Dünyanın farklı yerlerindeki müşterilerimiz için geliştirilen Online modül sayesinde, bilgi sağlanır, çevrimiçi ISO sertifikalarını yönetilir ve belge teslim edilir.
Online kurulum ile seçilen hizmet, akredite kuruluşu tarafından belirlenen şartlar doğrultusunda Modeno BAŞDENETÇİLERİ tarafından sürekli kontrolü sağlanır. Sertifikanızın alınabilecek altyapı yaklaşımını, yüksek standartlar ve hizmet kalitesi çizgisinde denetleme ve sistem kurulumunu tamamlarlar.
Modeno Denetçileri; müşterilerin artan beklentilerini ve yasal gereklilikleri karşılamak için yönetim sistemlerinin etkin bir şekilde sürdürülmesini ve sürekli olarak iyileştirilmesini sağlamak için müşterilerle birlikte çalışmaktadır.
İç denetimi, Uluslararası Kalite Yönetimi Standartlarına göre değerlendirme sürecidir. Online Sertifikasyon sürecinde Teknolojileri Hizmet Yönetim Sistem Standardı ilişkin kapsamlı ve ayrıntılı bir kılavuza erişebilecek ve iç denetiminizi hızlı ve başarılı bir şekilde tamamlamanıza yardımcı olacağız.
“ISO EN 15838:2009 Online” kurulum tamamen “YENİLİKÇİ YAKLAŞIM” ile ortaya çıkmıştır.
Online ISO 10002:2015, 3 basit adımda profesyonel ve uygun maliyetli danışmanlık hizmetleri ve çevrimiçi ISO EN 15838:2009 sertifikası sağlar!
Modeno, tüm iş sektörlerinde ve pazarlarda büyük veya küçük şirketler için başarılı çevrimiçi ISO EN 15838:2009 sertifikasyonu almanızı garanti eder.
ISO belgesi için başvurduğunuzda bir belgelendirme kuruluşundan geçmeniz gereklidir ve farklı belgelendirme kuruluşları farklı hizmet politikası güdüyor olabilir. Genel olarak sertifikaların çoğu 3 yıl geçerlidir, ancak bazılarının yıllık olarak yenilenmesi gerekir.
ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi sertifikanızın geçerlilik süresi ne olursa olsun, kuruluşunuzun sürekli gözetim denetimlerine tabi olacağını unutmayın. Bu denetimler normalde yıllık olarak gerçekleştirilir ve kalite yönetim süreçlerinizin hala etkin olmasını sağlamaya hizmet eder.
ISO EN 15838:2009 yenilemesi, gözetim denetimlerinden başarılı şekilde geçilmesi ile olur. Yıllık yenilenen denetimler başarısızlık ile sonuçlanırsa eğer, 3 yıllık geçerlilik süresi olan ISO EN 15838:2009 Belge sertifikası artık geçerli bir belge değildir. Tekrar denetimler başarılı olarak yapılmazsa ilgili belge iptal olur veya askıya alınır.
Hiçbir belgelendirme kuruluşu ya da danışmanlık firması, firmanız için size belirli bir yıl aralığı için ISO EN 15838:2009 belgesi düzenleyemez.
ISO EN 15838:2009 sertifika belgesi geçerlilik süresi, belgelendirme denetimi sonucu başarıyla tamamlanmasından sonra sertifikanın basım tarihine göre başlamaktadır.
ISO EN 15838:2009 Müşteri İletişim Merkezi Yönetim Sistemi Eğitimi
ISO EN 15838:2009 eğitim seti eğitmenlerimiz tarafından firma ya da şahsınıza özel olarak hazırlanan “online dersler” ile birlikte verilmektedir.
ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi Eğitim Setinde her konu ile ilgili Tecrübeli Denetçi ve Başdenetçi Eğitmenlerimize sorular sorabilir, internet erişimi olan tüm platformlardan sertifika sahibi olabilirsiniz. Online olarak yürütülen Video eğitimlerini ve sınavları tamamlayarak sertifika sahibi olabilirsiniz.
Eğitimde bulunan dersler ve içerikleri dilediğiniz zaman tekrar tekrar izleyebilir, eğitmenlerimize online olarak dilediğiniz kadar soruyu ücretsiz sorabilirsiniz.
ISO Denetçilerimiz ve Kalite Yöneticisi Eğitmenlerimiz yıllardır bu sektördeler ve 2002’den beri binlerce küçük işletmeye ve büyük kuruluşlara sertifika almaları için ihtiyaç duydukları eğitimi sağlıyorlar.
ISO EN 15838:2009 Belgelendirme sürecini sıfırdan takip etmek için ihtiyacınız olan her şeyi oluşturmaya çalışmak yerine, bizimkini kullanın. Dokümantasyon bilgilerinizi tek bir girdi veya çıktıyı kaçırmadan kontrol etmenize yardımcı olacak prosedürler, şablonlar, kontrol listeleri, süreç haritaları, formlar ve boşluk analizi araçlarımız hazır bulunmaktadır.
Tekerleği yeniden icat etmek gereksiz! Belgelendirme süreci için tüm saatlerinizi boşa harcamadan önce, görev için dış kaynak kullanımı için sayısız zaman ve para harcamadan önce eğitim şablonlarımızı deneyin.
ISO EN 15838:2009 TEMEL EĞİTİMİ Toplam 12 Ünite, ISO EN 15838:2009 İÇ TETKİK EĞİTİMİ 2 Ünite, ISO EN 15838:2009 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ 5 Ünite, ISO EN 15838:2009 RİSK ANALİZİ 2 Ünite, ISO EN 15838:2009 DÖKÜMANTASYON Eğitimi 2 ünite ve ISO EN 15838:2009 FİNAL SINAVI ile eğitim müfredatını tamamlamış olursunuz.
ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi Yönetim Sistemi Standardı Sertifikası yasal bir gereklilik midir?
ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi, gönüllülük esasına göre, firma talebi ile verilen bir sertifikadır.
ISO EN 15838:2009 belgesinin firma tarafından edinilmesi, yasal manada zorunlu bir durum değildir. Fakat ISO EN 15838:2009 belgesi, zorunlu olmamasına rağmen, Uluslararası ticaret yapan ya da müşteri kitlesi yüksek üretici firmalar tarafından; sıklıkla tedarikçilerine, yan sanayi ve taşeron firmalarına zorunlu kıldığı bir belge olduğu için bu nedenle özel sektörde faaliyet gösteren büyük üreticiler; “ISO EN 15838:2009 Belgesi” istemektedirler. Ayrıca olarak özel sektör haricinde bazı durumlar da İhale mevzuatında, Kamu ihalelerine İhaleye katılabilme yeterliği gösteren belgelerden biri olarak ISO EN 15838:2009 belgesi talep edilmektedir.
ISO EN 15838:2009 MMKYS sektör farkı olmaksızın tüm kuruluşların müşteri memnuniyeti ve yönetim kalitesini artırmak, kurumsallaşmasını kolaylaştırmak, müşteri şikayetlerini kontrol altında tutmak ile azaltmak ve müşteri memnuniyetini artırmak ve süreçlerin analizi ve hedeflerinin belirlenmesinin takip edilmesini kolaylaştıran bir yönetim sistemi modeli olduğundan ötürü, sürekli talep edilmektedir.
ISO 15838 Müşteri İletişim Merkezi Yönetim Sistemi Standardı maliyeti ve fiyatı nedir?
Birçok işletme sahibi, ISO EN 15838:2009 sertifikası almak istiyor fakat sertifika maliyetlerini karşılayamayacaklarını düşünüyor. Ne yazık ki bu durum, ISO EN 15838:2009 akreditasyonuna ulaşmanın birçok finansal avantajını kaçırdıkları anlamına geliyor. MODENO, ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi sertifikasında tasarruf etmenize yardımcı olabilir.İşletmelerin sertifika almaları için uygun maliyetli bir yol sağlamayı amaçlıyoruz. Bunu nasıl yapıyoruz? Genel süreci düzene sokarak, uzun danışmalara veya saha ziyaretlerine gerek kalmadan çevrimiçi online olarak başvuruda bulunmanıza ve sertifikanızı almanıza olanak tanıyarak elde ediyoruz.
Online Başvuru ne anlama gelir? Online başvuru ile işletme kaynaklarınızı en üst düzeye çıkarmak için gereken uygulamaları benimsedikçe devam edecek olan, sürecin en başından itibaren paradan tasarruf etmeye başlayacağınız anlamına gelir.ISO EN 15838:2009 Belgesi fiyatlandırmalarında 500 tl ile 1000 TL başlayarak, firma yapısı, sektörü, faaliyet alanları, kuruluş yılı, konumu, yeri, nace/ea kodu, çalışan işçi sayısı, yönetim, beyaz yaka, mavi yaka görevlileri vb. gibi yapılarına göre değişmektedir.
Talep edilen belge; Başvuru şekli Online mı? Fiziki sistem kurulumu mu? gibi sorulara göre değişiklik göstermektedir.
ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi Yönetim Sistemi Standardı Neden Bizi Seçmelisiniz?
ISOsertifikası için %100 müşteri başarı oranına sahibiz.
Müşterilerimize verimli ve uygun maliyetli bir şekilde ISOsertifikası almalarına yardımcı olan profesyonel ISO danışmanlık hizmetleri sunuyoruz.
Düşük maliyetli çevrimiçi KYSsertifikasını sunabilen tek kuruluşuz.
Sizi Sertifikasyon/Akreditasyon Sürecinden Geçireceğimizi, şirketimiz tarafından oluşabilecek tüm hatalar da dahil olmak üzere, müşteri memnuniyeti sağlayamadığımız anda ödenen Tüm Paraların %100’ünü iade edeceğimizi garanti ediyoruz.
Rekabetçi ve şeffaf olmanın yanı sıra iş gereksinimlerinize uygun bir sertifika teklifi sunabilmek için sertifikasyon ihtiyaçlarınızı tam olarak belirlemeye özen gösteriyoruz.
MODENO ile çalışmayı seçmek, ihtiyaçlarınızı ve müşterinizin gereksinimlerini karşılamak için güçlü bir uluslararası varlığa sahip grupların güvencesiyle küresel olarak akredite bir belgelendirme kuruluşları ile ortak olmak demektir.
ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi Hakkında bir çok soru bulunabilmektedir.
ISO EN 15838:2009 standartları arasında ve ISO EN 15838:2009 olarak bilinen en popüler belgelerinden biri olan ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi hakkında bilgi almak istiyorsanız, aradığınız cevapların tamamı sizin için hazırladığımız ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi belgesi ile ilgili en çok sorulan soruları ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi blogumuzda topladık.
ISO EN 15838:2009'in güncellenmiş halini, son revizyon olarak kullanmak önemlidir.
Günümüz iş dünyası sürekli rekabet içerisinde bulunmaktadır. Bu yüzden işletme/şahıs/firma ve kuruluşlar rekabetin içerisinde hizmet ettikleri sektörlerde yüksek performans odaklı ve ticaretlerinde avantajlar sağlamak zorundadır. Bu yüzden Yeni ve güncel standartlarla oluşturulurmuş ISO EN 15838:2009 tüm ihtiyaçlara karışık vermektedir.
Kuruluşunuzun mevcut kalite yönetim sistemini gözden geçirme ve sistemin kuruluşunuzun öncelikleri iyi tanımlanmalı ve buna göre uyumlu bir sistem kurulmalıdır.
Kuruluşunuzun büyümesi, müşteri memnuniyetinin sağlanması işletmenin karlılığın artması gibi bir çok konuda sizin için başlıklar hazırladık.
İster Üretim veya hizmet sektöründe bulunun, işletme kapasitesi her ölçekten kuruluşun yapısına uygun bir sistemi korumak ve sürdürülebilir büyüme sağlamak için ISO EN 15838:2009 hakkında tüm sorularınızı “sıkça sorulan sorular” olarak topladık.
ISO EN 15838:2009 ne demek?
ISO EN 15838:2009 standartları ne anlama geliyor?
ISO EN 15838:2009 ile ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi aynı anlamda mıdır?
ISO EN 15838:2009 belgesi ürüne mi verilir? ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi belgesi alabilmek için kaç çalışana sahip olmak gerekir?
ISO EN 15838:2009 Belgesi danışmanlık firmaları tarafından verilebilir mi? ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi Belgesi almanın çalışanlar üzerindeki etkisi nasıldır?
ISO EN 15838:2009 belge alımında ana şartlar nelerdir? vb.. En çok sorulan ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi sorularını cevaplıyoruz.
ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi blogumuza buradan ulaşabilirsiniz.
ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi Hakkında bir çok soru bulunabilmektedir.
ISO standartları arasında ve ISO’nun en popüler belgelerinden biri olan ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi hakkında bilgi almak istiyorsanız, aradığınız cevapların tamamı sizin için hazırladığımız ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi belgesi ile ilgili en çok sorulan soruları ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi blogumuzda topladık.
ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi blogumuza buradan ulaşabilirsiniz.
ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi sertifikasyonu ve belgelendirme ile ilgili EskişehirBelgelendirme ve DanışmanlıkHizmetleri konusunda hizmet veriyor olsak da Afyonkarahisar, Bilecik, Bursa, Burdur, Konya, Kütahya, Bolu, Ankara gibi komşu çevre merkez illerde de ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi sertifikasyonu ve belgelendirme hizmeti sağlıyoruz.
EskişehirBelgelendirme ve DanışmanlıkHizmetleri konusunda merkez ofisimizin hizmet alanı Türkiye’nin her yerine kesintisiz ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi hizmetini sunar.
Verilen ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi sertifikasyonu ve belgelendirme hizmetinin başlangıç ve bitiş süreçlerinde, tüm süreç boyunca size bilgi, beceri birikimiz ile ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi konusunda rehberlik ederiz.
ModenoPatent, Belgelendirme olarak ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi hizmeti ile ilgili hazırladığımız tüm bilgiler sizler için yeterince açıklayıcı değil ise veya size nasıl ulaşabilirim diyorsanız eğer, ile ilgili tüm sorularınız için dilerseniz; +90 850 307 71 03 telefon numarasından irtibata geçebilir ya da onlineiletişimformu ile bizlere ulaşabilirsiniz.
ISO EN 15838:2009 için Destek Talepleri
ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi sertifikasyonu ve belgelendirme ile ilgili Eskişehir Belgelendirme ve Danışmanlık Hizmetleri konusunda hizmet veriyor olsak da Afyonkarahisar, Bilecik, Bursa, Burdur, Konya, Kütahya, Bolu, Ankara gibi komşu çevre merkez illerde de ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi sertifikasyonu ve belgelendirme hizmeti sağlıyoruz.
Eskişehir Belgelendirme ve Danışmanlık Hizmetleri konusunda merkez ofisimizin hizmet alanı Türkiye’nin her yerine kesintisiz ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi hizmetini sunar. Verilen ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi sertifikasyonu ve belgelendirme hizmetinin başlangıç ve bitiş süreçlerinde, tüm süreç boyunca size bilgi, beceri birikimiz ile ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi konusunda rehberlik ederiz.
Kuruluşumuz; Modeno Belgelendirme, hizmet verilen ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi işlemlerinde işletmeleri büyük ya da küçük olarak değerlendirmez. Tüm Kuruluşlara yaklaşımımız; eşit koşullarda, bilimsel etik değerlendirmeler eşliğinde, şeffaf hizmet prensibi ile faaliyet göstermektedir.
ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi hizmetinde Profesyonel ve alanında uzman ekip ve danışmanlarla iş birliği içerisinde çalışarak, Uluslararası danışmanlık ve belgelendirme kurumları ile partner olarak tüm gelişmeleri takip ediyor, yenilik ve değişkenleri yerinde ve hızlı şekilde çözüme ulaştırarak sonuçlandırıyoruz.
ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi hizmeti ile ilgili hazırladığımız tüm bilgiler sizler için yeterince açıklayıcı değil ise veya size nasıl ulaşabilirim diyorsanız eğer, ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi ile ilgili tüm sorularınız ve ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi ile ilgili ihtiyaçlarınız için dilerseniz;
Türkiye'nin her yerinden +90 850 307 71 03 telefon numarasından ya da online iletişim formu ile bizlere ulaşabilirsiniz.
ISO EN 15838:2009 Online Nedir?
ISO EN 15838:2009 Online Nedir?
Faaliyet alanı ne olursa olsun, büyük veya küçük herhangi bir kuruluş tarafından ISO EN 15838:2009 Belgesi ihtiyaçlarınız için “ONLINE KURULUM” metodunu tercih edebilirsiniz.
Online ISO EN 15838:2009 Yöntemi; Kolay, düşük maliyetli, çevrimiçi bir süreçte sağlamak için geliştirilmiş bir modüldür. Dünyanın farklı yerlerindeki müşterilerimiz için geliştirilen Online modül sayesinde, bilgi sağlanır, çevrimiçi ISO sertifikalarını yönetilir ve belge teslim edilir.
Online kurulum ile seçilen hizmet, akredite kuruluşu tarafından belirlenen şartlar doğrultusunda Modeno BAŞDENETÇİLERİ tarafından sürekli kontrolü sağlanır. Sertifikanızın alınabilecek altyapı yaklaşımını, yüksek standartlar ve hizmet kalitesi çizgisinde denetleme ve sistem kurulumunu tamamlarlar.
Modeno Denetçileri; müşterilerin artan beklentilerini ve yasal gereklilikleri karşılamak için yönetim sistemlerinin etkin bir şekilde sürdürülmesini ve sürekli olarak iyileştirilmesini sağlamak için müşterilerle birlikte çalışmaktadır.
İç denetimi, Uluslararası Kalite Yönetimi Standartlarına göre değerlendirme sürecidir. Online Sertifikasyon sürecinde Teknolojileri Hizmet Yönetim Sistem Standardı ilişkin kapsamlı ve ayrıntılı bir kılavuza erişebilecek ve iç denetiminizi hızlı ve başarılı bir şekilde tamamlamanıza yardımcı olacağız.
“ISO EN 15838:2009 Online” kurulum tamamen “YENİLİKÇİ YAKLAŞIM” ile ortaya çıkmıştır.
Online ISO 10002:2015, 3 basit adımda profesyonel ve uygun maliyetli danışmanlık hizmetleri ve çevrimiçi ISO EN 15838:2009 sertifikası sağlar!
Modeno, tüm iş sektörlerinde ve pazarlarda büyük veya küçük şirketler için başarılı çevrimiçi ISO EN 15838:2009 sertifikasyonu almanızı garanti eder.
ISO EN 15838:2009 Geçerlilik Süresi?
ISO EN 15838:2009 Geçerlilik Süresi?
ISO belgesi için başvurduğunuzda bir belgelendirme kuruluşundan geçmeniz gereklidir ve farklı belgelendirme kuruluşları farklı hizmet politikası güdüyor olabilir. Genel olarak sertifikaların çoğu 3 yıl geçerlidir, ancak bazılarının yıllık olarak yenilenmesi gerekir.
ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi sertifikanızın geçerlilik süresi ne olursa olsun, kuruluşunuzun sürekli gözetim denetimlerine tabi olacağını unutmayın. Bu denetimler normalde yıllık olarak gerçekleştirilir ve kalite yönetim süreçlerinizin hala etkin olmasını sağlamaya hizmet eder.
ISO EN 15838:2009 yenilemesi, gözetim denetimlerinden başarılı şekilde geçilmesi ile olur. Yıllık yenilenen denetimler başarısızlık ile sonuçlanırsa eğer, 3 yıllık geçerlilik süresi olan ISO EN 15838:2009 Belge sertifikası artık geçerli bir belge değildir. Tekrar denetimler başarılı olarak yapılmazsa ilgili belge iptal olur veya askıya alınır.
Hiçbir belgelendirme kuruluşu ya da danışmanlık firması, firmanız için size belirli bir yıl aralığı için ISO EN 15838:2009 belgesi düzenleyemez.
ISO EN 15838:2009 sertifika belgesi geçerlilik süresi, belgelendirme denetimi sonucu başarıyla tamamlanmasından sonra sertifikanın basım tarihine göre başlamaktadır.
ISO EN 15838:2009 Eğitimi Nedir?
ISO EN 15838:2009 Eğitimi Nedir?
ISO EN 15838:2009 Müşteri İletişim Merkezi Yönetim Sistemi Eğitimi
ISO EN 15838:2009 eğitim seti eğitmenlerimiz tarafından firma ya da şahsınıza özel olarak hazırlanan “online dersler” ile birlikte verilmektedir.
ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi Eğitim Setinde her konu ile ilgili Tecrübeli Denetçi ve Başdenetçi Eğitmenlerimize sorular sorabilir, internet erişimi olan tüm platformlardan sertifika sahibi olabilirsiniz. Online olarak yürütülen Video eğitimlerini ve sınavları tamamlayarak sertifika sahibi olabilirsiniz.
Eğitimde bulunan dersler ve içerikleri dilediğiniz zaman tekrar tekrar izleyebilir, eğitmenlerimize online olarak dilediğiniz kadar soruyu ücretsiz sorabilirsiniz.
ISO Denetçilerimiz ve Kalite Yöneticisi Eğitmenlerimiz yıllardır bu sektördeler ve 2002’den beri binlerce küçük işletmeye ve büyük kuruluşlara sertifika almaları için ihtiyaç duydukları eğitimi sağlıyorlar.
ISO EN 15838:2009 Belgelendirme sürecini sıfırdan takip etmek için ihtiyacınız olan her şeyi oluşturmaya çalışmak yerine, bizimkini kullanın. Dokümantasyon bilgilerinizi tek bir girdi veya çıktıyı kaçırmadan kontrol etmenize yardımcı olacak prosedürler, şablonlar, kontrol listeleri, süreç haritaları, formlar ve boşluk analizi araçlarımız hazır bulunmaktadır.
Tekerleği yeniden icat etmek gereksiz! Belgelendirme süreci için tüm saatlerinizi boşa harcamadan önce, görev için dış kaynak kullanımı için sayısız zaman ve para harcamadan önce eğitim şablonlarımızı deneyin.
ISO EN 15838:2009 TEMEL EĞİTİMİ Toplam 12 Ünite, ISO EN 15838:2009 İÇ TETKİK EĞİTİMİ 2 Ünite, ISO EN 15838:2009 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ 5 Ünite, ISO EN 15838:2009 RİSK ANALİZİ 2 Ünite, ISO EN 15838:2009 DÖKÜMANTASYON Eğitimi 2 ünite ve ISO EN 15838:2009 FİNAL SINAVI ile eğitim müfredatını tamamlamış olursunuz.
ISO EN 15838:2009 Yasal Gerekçeliği Nedir?
ISO EN 15838:2009 Yasal Gerekçeliği Nedir?
ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi Yönetim Sistemi Standardı Sertifikası yasal bir gereklilik midir?
ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi, gönüllülük esasına göre, firma talebi ile verilen bir sertifikadır.
ISO EN 15838:2009 belgesinin firma tarafından edinilmesi, yasal manada zorunlu bir durum değildir. Fakat ISO EN 15838:2009 belgesi, zorunlu olmamasına rağmen, Uluslararası ticaret yapan ya da müşteri kitlesi yüksek üretici firmalar tarafından; sıklıkla tedarikçilerine, yan sanayi ve taşeron firmalarına zorunlu kıldığı bir belge olduğu için bu nedenle özel sektörde faaliyet gösteren büyük üreticiler; “ISO EN 15838:2009 Belgesi” istemektedirler. Ayrıca olarak özel sektör haricinde bazı durumlar da İhale mevzuatında, Kamu ihalelerine İhaleye katılabilme yeterliği gösteren belgelerden biri olarak ISO EN 15838:2009 belgesi talep edilmektedir.
ISO EN 15838:2009 MMKYS sektör farkı olmaksızın tüm kuruluşların müşteri memnuniyeti ve yönetim kalitesini artırmak, kurumsallaşmasını kolaylaştırmak, müşteri şikayetlerini kontrol altında tutmak ile azaltmak ve müşteri memnuniyetini artırmak ve süreçlerin analizi ve hedeflerinin belirlenmesinin takip edilmesini kolaylaştıran bir yönetim sistemi modeli olduğundan ötürü, sürekli talep edilmektedir.
ISO EN 15838:2009 için Fiyatı Maliyeti Nedir?
ISO 15838 Müşteri İletişim Merkezi Yönetim Sistemi Standardı maliyeti ve fiyatı nedir?
Birçok işletme sahibi, ISO EN 15838:2009 sertifikası almak istiyor fakat sertifika maliyetlerini karşılayamayacaklarını düşünüyor. Ne yazık ki bu durum, ISO EN 15838:2009 akreditasyonuna ulaşmanın birçok finansal avantajını kaçırdıkları anlamına geliyor. MODENO, ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi sertifikasında tasarruf etmenize yardımcı olabilir.İşletmelerin sertifika almaları için uygun maliyetli bir yol sağlamayı amaçlıyoruz. Bunu nasıl yapıyoruz? Genel süreci düzene sokarak, uzun danışmalara veya saha ziyaretlerine gerek kalmadan çevrimiçi online olarak başvuruda bulunmanıza ve sertifikanızı almanıza olanak tanıyarak elde ediyoruz.
Online Başvuru ne anlama gelir? Online başvuru ile işletme kaynaklarınızı en üst düzeye çıkarmak için gereken uygulamaları benimsedikçe devam edecek olan, sürecin en başından itibaren paradan tasarruf etmeye başlayacağınız anlamına gelir.ISO EN 15838:2009 Belgesi fiyatlandırmalarında 500 tl ile 1000 TL başlayarak, firma yapısı, sektörü, faaliyet alanları, kuruluş yılı, konumu, yeri, nace/ea kodu, çalışan işçi sayısı, yönetim, beyaz yaka, mavi yaka görevlileri vb. gibi yapılarına göre değişmektedir.
Talep edilen belge; Başvuru şekli Online mı? Fiziki sistem kurulumu mu? gibi sorulara göre değişiklik göstermektedir.
ISO EN 15838:2009 Neden Bizi Seçmelisiniz?
ISO EN 15838:2009 Neden Bizi Seçmelisiniz?
ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi Yönetim Sistemi Standardı Neden Bizi Seçmelisiniz?
ISOsertifikası için %100 müşteri başarı oranına sahibiz.
Müşterilerimize verimli ve uygun maliyetli bir şekilde ISOsertifikası almalarına yardımcı olan profesyonel ISO danışmanlık hizmetleri sunuyoruz.
Düşük maliyetli çevrimiçi KYSsertifikasını sunabilen tek kuruluşuz.
Sizi Sertifikasyon/Akreditasyon Sürecinden Geçireceğimizi, şirketimiz tarafından oluşabilecek tüm hatalar da dahil olmak üzere, müşteri memnuniyeti sağlayamadığımız anda ödenen Tüm Paraların %100’ünü iade edeceğimizi garanti ediyoruz.
Rekabetçi ve şeffaf olmanın yanı sıra iş gereksinimlerinize uygun bir sertifika teklifi sunabilmek için sertifikasyon ihtiyaçlarınızı tam olarak belirlemeye özen gösteriyoruz.
MODENO ile çalışmayı seçmek, ihtiyaçlarınızı ve müşterinizin gereksinimlerini karşılamak için güçlü bir uluslararası varlığa sahip grupların güvencesiyle küresel olarak akredite bir belgelendirme kuruluşları ile ortak olmak demektir.
ISO EN 15838:2009 Sıkça Sorulan Sorular?
ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi Hakkında bir çok soru bulunabilmektedir.
ISO EN 15838:2009 standartları arasında ve ISO EN 15838:2009 olarak bilinen en popüler belgelerinden biri olan ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi hakkında bilgi almak istiyorsanız, aradığınız cevapların tamamı sizin için hazırladığımız ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi belgesi ile ilgili en çok sorulan soruları ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi blogumuzda topladık.
ISO EN 15838:2009'in güncellenmiş halini, son revizyon olarak kullanmak önemlidir.
Günümüz iş dünyası sürekli rekabet içerisinde bulunmaktadır. Bu yüzden işletme/şahıs/firma ve kuruluşlar rekabetin içerisinde hizmet ettikleri sektörlerde yüksek performans odaklı ve ticaretlerinde avantajlar sağlamak zorundadır. Bu yüzden Yeni ve güncel standartlarla oluşturulurmuş ISO EN 15838:2009 tüm ihtiyaçlara karışık vermektedir.
Kuruluşunuzun mevcut kalite yönetim sistemi ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi ait sistemsel olarak gözden geçirilmeli ve sistemin kuruluşunuza ait öncelikleri iyi tanımlanmalı ve buna göre uyumlu bir sistem kurulmalıdır.
Kuruluşunuzun büyümesi, müşteri memnuniyetinin sağlanması işletmenin karlılığın artması gibi bir çok konuda sizin için başlıklar hazırladık.
İster Üretim veya hizmet sektöründe bulunun, işletme kapasitesi her ölçekten kuruluşun yapısına uygun bir sistemi korumak ve sürdürülebilir büyüme sağlamak için ISO EN 15838:2009 hakkında tüm sorularınızı “sıkça sorulan sorular” olarak topladık.
ISO EN 15838:2009 ne demek?
ISO EN 15838:2009 standartları ne anlama geliyor?
ISO EN 15838:2009 ile ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi aynı anlamda mıdır?
ISO EN 15838:2009 belgesi ürüne mi verilir? ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi belgesi alabilmek için kaç çalışana sahip olmak gerekir?
ISO EN 15838:2009 Belgesi danışmanlık firmaları tarafından verilebilir mi? ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi Belgesi almanın çalışanlar üzerindeki etkisi nasıldır?
ISO EN 15838:2009 belge alımında ana şartlar nelerdir? vb.. En çok sorulan ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi sorularını cevaplıyoruz.
ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi blogumuza buradan ulaşabilirsiniz.
ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi Hakkında bir çok soru bulunabilmektedir.
ISO standartları arasında ve ISO’nun en popüler belgelerinden biri olan ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi hakkında bilgi almak istiyorsanız, aradığınız cevapların tamamı sizin için hazırladığımız ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi belgesi ile ilgili en çok sorulan soruları ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi blogumuzda topladık.
ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi ile ilgili soruları cevapladığımız blogumuza buradan ulaşabilirsiniz.
ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi BELGELENDİRME AŞAMA 1 BAŞVURU SÜRECİ
ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi sertifika ve belgelendirme nasıl alınır? ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi hizmeti başvuru adımları aşama 1 olarak, Sektörünüz ile ilgili iş gereksinimlerinizi belirlemek için bize ulaşırsınız, Uzman ekibimiz bir anket ile sizlere yardımcı olur, ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi başvurusu için verdiğiniz bilgiler incelenir ve onayınız için bir sözleşme teklifi hazırlanır.
Böylelikle ilk aşama olan; ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi hizmeti için başvuru süreci başlamış olur.
ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi BELGELENDİRME AŞAMA 2 ÖN DEĞERLENDİRME
ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi sertifika ve belgelendirme almak için ön değerlendirme aşaması başlar. ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi aşama 2 ön değerlendirme aşamasında, Ekibimize sunulan bilgilerin doğruluğu doğrultusunda, Belgelendirilmek isteyen şahıs/işletme/şirket/firma, Modeno Belgelendirme kuruluşuna ait, uzmanlarımız tarafından doldurulmuş olunan müracaat formunu ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi dokümanları ile eşleştirir, eksik ek evrakları hazırlar ve Belgelendirme ön değerlendirme aşaması tamamlanır.
ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi BELGELENDİRME AŞAMA 3 KONTROL
ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi aşama 3 kontrol aşamasında, ekibimize sunulan bilgilerin doğruluğu doğrultusunda yönetim sistemleri ve süreçlerinin uygulandığını ve uygulama kapsamının ticari faaliyeti yansıttığını doğrulanır.
Eksik evrak planlaması ile denetim sürecinden önce tüm süreç eksiksiz yürütülür. Kontrol aşamasında unutulmamalıdır ki; İstenilen Standart(lar)ın ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi gerekliliklerini karşılamada herhangi bir boşluk ya da hataya yer verilmez.
Böylelikle Aşama 3'de başarılı bir sonuca ulaşmak demek; yeterli uygunluk ve uygunluk kanıtı demektedir.
100% ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi sertifikasyon belgelendirme süreci başarılı olarak denetimlerden geçecek şekilde planlama yapılır.
ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi BELGELENDİRME AŞAMA 4 DENETİM
ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi sertifika ve belgelendirme almak için denetim aşaması başlar. ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi denetimleri, Mutabakat üzere yapılan denetim planı, denetim süresi ve uygunluk denetim tarihi belirlenir. Bu bilgiler doğturltusunda şahıs/işletme/şirket/firma onayı alınarak, karşılıklı teyid sonrası denetim gerçekleştirilir.
Denetim plan teyidi sonrası denetim tarihinden önce ekibimiz; uygun yada uygunsuz olarak gerekli planlamayı son defa kontrol eder ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi denetiminin sorunsuz geçmesi hiçin hazırlıkları bitirir.
Denetim Plan tarihte başdenetçiler tarafından denetim yapılır.
ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi için gerekli sistem alt yapısı denetim tarihine kadar modeno belgelendirmenin uzman ekipleri tarafından eksiksiz hazırlandığı için; Modeno Belglendirme tarafından kurulan sistemler %100 Uygun sonuçlandırılır.
AŞAMA 5 BELGELENDİRME
ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi sertifika ve belgelendirme son aşaması olarak "belge basım" kısmıdır.
Başarılı bir uygunluk denetimi sonrası hazırlanan denetim raporu başdenetçilerin verdiği uygunluk kararı ile ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi SERTİFİKA BELGE olarak sisteme kayıt edilir. Denetimlerden uygun sonuçlandırılan şirket, Uygunluk kararı ile ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi sertifikasyon belgelsi almaya hak kazanır.
Basılan sertifika firmanıza teslim edilerek bu ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi belgelendirme süreci sonlanmış olur.
ISO 45001:2018, iş sağlığı ve güvenliği yönetim sistemi için gereklilikleri belirtir. Dünya çapında milyonlarca şirket tarafından işyeri güvenliği mevzuatına bağlılıklarını ve uyumlarını göstermek için kullanılan ISO 45001, risk tanımlama ve azaltma yoluyla sağlık ve güvenliği ele alır.
ISO 45001, İş sağlığı ve güvenliğini iyileştirmek içi...
ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi nedir?
ISO 15838:2003, müşterilere hizmet veren müşteri iletişim merkezleri, çağrı merkezleri, doğrudan pazarlama, müşteri telefon hatları vb. merkezlerin kalite yönetim sistemidir.
ISO 15838 belgesi, müşteri iletişim hizmetlerinin tedarikçisi tarafından bir kalite yönetim sisteminin uygulandığını, belgelendiğini, k...
ISO 15189 Tıbbi Laboratuvarların Akreditasyonu, Tıbbi laboratuvarların kaliteli performans ve yeterlilik seviyeleri sunduğuna dair güven sağlamak için kurulan bir sistemdir.
Tıbbi laboratuvarlar, kan testlerinden tanı veya tedavi ilerlemesini izleme becerisini kapsayan biyopsilere kadar, tedavi kararları ve sağlık sonuçları hakkında bilgi veren hayati test son...
ISO 18295:2017, Uluslararası Standardizasyon Örgütü’nün Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi için uluslararası kabul görmüş standardıdır.
TS EN ISO 18295-1 ve TS EN ISO 18295-2 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi standartları, müşteri beklentilerini karşılayabilmek, doğru, hızlı, güvenilir, müşteri odaklı hizmet verebilmek, müşteri iletişim kalitesinde iy...
ISO 22000:2018, Gıda güvenliği yönetim sistemleri, büyüklüğü veya sektörü ne olursa olsun, gıda ve yem zincirinde yer alan tüm kuruluşlar için geçerli olan Uluslararası Standardizasyon Örgütü tarafından geliştirilmiş uluslararası bir standarttır.
ISO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi, gıda ve yem zinciri boyunca gıda güvenliği tehlikelerini kontro...
ISO 18295:2017, Uluslararası Standardizasyon Örgütü’nün Müşteri İletişim Merkezleri için uluslararası kabul görmüş standardıdır.
ISO 18295 Müşteri İletişim Merkezleri ,TS EN ISO 18295-1 ve TS EN ISO 18295-2 Müşteri İletişim Merkezleri standartları, müşteri beklentilerini karşılayabilmek, doğru, hızlı, güvenilir, müşteri odaklı hizmet verebil...
ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi için Teklif Alın
online teklif
ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi akreditasyon veya belgelendirme hizmeti ile ilgili teklif ve bilgi almak için bizlere ulaşın. Uzman ekibimizden firmanızın ihtiyaç duyduğu ISO EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi hizmeti hakkında sizelere detaylı bilgi verecektir.
Aktif 1175 kişi konuyu okuyor.
Bugüne kadar toplam 145505 Kişi Okudu!
Ücretsiz bir inceleme ister misiniz?
Iso, Kali̇te, Ürün ve Gida Si̇stem Belgelendi̇rmeleri, Danişmanlik Hi̇zmetleri̇, Testler, Laboratuvar, Eği̇ti̇mler konusunda tüm sektörlerde verdiğimiz hizmetler ile ilgili ücretsiz bir analiz ve fiyat teklifi alabilirsiniz. İşletme ve Markanızın İş Dünyadasında başarılı olması için en iyi yolu hiçbir ücret talep etmeden önereceğiz.
Marka Tescili ve ISO 9001 En Uygun Fiyat Kampanyası
En uygun fiyat kampanyamız ile Marka Tescili ve ISO 9001 belgesinde inanılmaz bir kampanya sizi bekliyor! Hem Marka Tescilinizi Hem ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi belgenizi tek bir fiyat ile saplıyoruz. Marka Başvurusu, Marka Tescili tüm masrafları dahil, ISO 9001 belgelendirmesi tüm masrafları dahil! Fiyat ve diğer kampanyalar hakkında bilgi almak için hemen iletişime geç! […]